اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

ایران با رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری به اقتدار رسیده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: ایران با رهبری امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به عظمت رسیده است.

ایران با رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری به اقتدار رسیده است

مهدی کوچک‌زاده در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اهمیت برگزاری عالی این اجلاس اظهار داشت: آنچه که امروز موجب ابهت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شده، پایبندی راه ایران و مردمش به ارزش‌های انقلابی، اسلامی و عدالت‌طلبی در عرصه بین‌الملل است.

مردم و نظام ایران بر آرمان‌های خود پایبندند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی 120 کشور با اطمینان خاطر و اعتماد کامل در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها شرکت می‌کنند، بیانگر این پایبندی نظام و مردم به آرمان‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: عدالت‌طلبی در عرصه بین‌الملل چیزی است که همه انسان‌های آزاده‌ خواهان آن هستند و خوب است بدانید که یکی از اصلی‌ترین شعارهای ایران در عرصه جهانی عدالت‌طلبی است و پایبندی به آرمان‌هاست که موجب ابهت ایران نزد دشمنان است.

کوچک‌زاده در ارتباط با سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه اجلاس بین‌المللی سران جنبش غیرمتعهدها بیان کرد: فرمایشات ایشان به‌ عنوان یک رهبر سیاسی و مذهبی، رهنمودهای دعوت کننده به ارزش‌های انقلابی است و به‌ نظرم اگر تبلیغات کافی و مناسب صورت بگیرد، سخنان ایشان می‌تواند جهانی شود و مشکلات زیادی را از راه کشورهای عضو جنبش بردارد.

بزرگی و اقتدار ایران در اجلاس نم نتیجه خشوع در برابر حق است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: چیزی که سران کشورها را به ایران کشانده، پایبندی نظام ایران به اسلام است و این نکته‌ای است که خدای نکرده می‌تواند مورد غفلت قرار بگیرد و مسئولان بگویند که خوب وقتی این همه سران وارد کشور ما شدند، پس ما قدرتمندیم، خیر، ما چون به درگاه خداوند خشوع داریم و در برابر کلام حق تسلیم هستیم، در چشم دشمنان و کشورهای دیگر بزرگ‌ شده‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها متأسفانه گفته‌اند که بزرگی سران سبب بزرگی ایران شده است ولی باید بدانند که عظمت ایران سبب ورود سران کشورها به خاک ما شده است.

کوچک‌زاده بیان کرد: این واقعیتی است که ایران با رهبری امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به عظمت رسیده است و با سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس سران عدم تعهد، ابعاد بیشتری از همین جنبه باز می‌شود و گام بلندی در برآورده شدن خواسته‌های ملت‌های مظلوم جهان است.

مقابله حق علیه باطل، مهم‌ترین محور ایران است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با محوریت‌های جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس تشریح کرد: فکر می‌کنم محوری و اساسی‌ترین مسئله‌ای که ایران در این اجلاس دنبال می‌کند، مقابله حق علیه باطل است.

وی با اشاره به دیگر اهداف ایران در اجلاس بین‌المللی نم گفت: سیاست‌ها و رفتارهای دوگانه قدرت‌های بزرگ در مسئله هسته‌ای ما را اذیت می‌کند چراکه رژیم صهیونیستی 200 کلاهک هسته‌ای دارد و از طرفی دیگر نیز بر مسئله استفاده صلح‌آمیز از این انرژی تأکید دارد و این منصفانه نیست.

کوچک‌زاده با توجه به مسائل اخیر پیش آمده در کشورهای سوریه و بحرین اظهار داشت: ما شاهد ظلم‌های مستکبران نسبت به مردم سوریه هستیم و از طرفی دیگر جنایات حاکمیت بحرین در مقابله با مردم مظلوم این کشور را نیز می‌بینیم که موجب تأسف برای کشورهای غربی است.

اقتصاد، ابزار جنگ زورگویان است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دوران درگیری‌های نظامی گسترده گذشته است و امروز سلاح و ابزار اصلی دست زورگویان، اقتصاد است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول