اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بودجه و برنامه‎ریزی استانداری زنجان خبر داد

اجرای 29 پروژه مهر ماندگار در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بودجه و برنامه‎ریزی استانداری زنجان گفت: 29 پروژه با عنوان پروژه‏‌های مهر ماندگار در استان زنجان اجرا می‏‌شود.

اجرای 29 پروژه مهر ماندگار در استان زنجان

بیت‏‌الله دلیری امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از نظر مقایسه ریالی و فیزیکی دولت‎های نهم و دهم با دولت‏‌های قبلی، عملکرد ریالی این دولت‎ها با هفت دولت‏ سابق برابری می‏‌کند.

وی با اشاره به اینکه از نظر اعتبارات و پیشرفت فیزیکی پروژه‎ها در استان زنجان در طول خدمت دولت‎های نهم و دهم رشد بسیار خوبی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‎هایی در استان وجود داشت که بیش از 15 سال از آغاز به کار آن می‏‌گذشت که با تامین اعتبار در سال گذشته به پایان رسیده است.

مدیرکل بودجه و برنامه‎ریزی استانداری زنجان به اجرای پروژه‏‌های مهر ماندگار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع 29 پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در قالب مهر ماندگار در استان معرفی شده است.

وی یادآور شد: پروژه‎های مهر ماندگار در استان زنجان شامل هشت پروژه سرمایه‏‌گذاری و 21 پروژه عمرانی است که با برنامه‏‌ریزی‏‌های صورت گرفته تا پایان سال مالی جاری به پایان می‏‌رسد.

دلیری در زمینه برگزاری نمایشگاه دولت مهر در استان زنجان نیز اظهار داشت: این نمایشگاه یک فرصت مناسبی را برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‏‌های دولت فراهم کرده است که مردم اطلاع چندانی از این خدمات و اقدامات ندارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول