اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس‌جمهور:

پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس‌جمهور گفت: تمامی پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر محرابیان در جریان بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان مریوان با تاکید بر اجرای به موقع پروژه‌ها، اظهار داشت: اعتبار تمامی این پروژه‌ها تامین خواهد شد و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

به گفته وی، تحقق پروژه‌های مهر ماندگار در قالب بخش‌های مختلف زمینه‌ای برای شکوفایی ایران اسلامی خواهد بود و دولت مصمم است تا آنها را در زمان مشخص شده به اتمام برساند.

محرابیان در ادامه به پروژه‌های مهم شهرستان مریوان اشاره و تصریح کرد: راه جدید ارتباطی سنندج - مریوان که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

وی همچنین از عملیات اجرایی راه سنندج ـ تیژتیژ ـ گاران، تصفیه‌خانه فاضلاب و کارخانه نان صنعتی مریوان بازدید کرد و با اشاره به وضعیت نامناسب جاده فعلی مریوان - سنندج و ترافیک سنگین خودروهای ترانزیتی و مسافری در طول شبانه‌روز در این مسیر، بهره‌برداری از آن را نیازمند تلاش مضاعف مسئولان مربوطه خواند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهوری گفت: جاده جدید که در سال‌های گذشته شروع و به دلیل عدم تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی آن به کندی پیش می‌رود، برای سرعت بخشیدن به این کار به زودی و حداکثر تا نیمه اول شهریور ماه عملیات اجرایی تونل دوهزار متری باغان به شیخ عطار که از اهمیت بالایی برخوردار است، توسط راه و شهرسازی آغاز خواهد شد.

وی درخصوص سایر پروژه‌های مهر ماندگار در شهرستان نیز گفت: منابع اعتباری برای اتمام پروژه‌ها تامین و تا خرداد ماه سال آینده تمامی آنها به بهره‌برداری خواهند رسید.

محرابیان در ادامه از مرز رسمی باشماق بازدید و بر تکمیل زیرساخت‌ها برای تسریع در انجام امور گمرکی تاکید کرد.

امید کریمیان نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با توجه به ضرورت تسریع در بهره‌برداری هرچه سریع‌تر پروژه راه سنندج ـ مریوان اظهار داشت: مردم شهرستان مریوان در طول هشت سال دفاع مقدس پا به پای رزمندگان در این منطقه با متجاوزین جنگیده‌اند و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند لذا خدمت به این عزیزان وظیفه همه مسئولین است و ما انتظار داریم چهار پروژه شهرستان که در قالب مهر ماندگار قرارگرفته‌اند هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مریوان هم به مشکلات مردم و مسافرین در زمینه تردد بین‌شهری اشاره کرد و گفت: این شهرستان به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری و وجود دریاچه زیبای زریوار و نیز مرز رسمی باشماق در طول سال شاهد ورود مسافران قابل توجه از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور است.

عبدالله رشیدی‌پور افزود: به دلیل عدم برخورداری مریوان از جاده مناسب که بسیاری از گردشگران بعد از یکبار سفر به مریوان تمایلی به بازگشت مجدد ندارند، لذا انتظار می‌رود با توجه به اینکه دولت احمدی‌نژاد در طول سفر استانی اولویت را به مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم داده است، جاده سنندج ـ مریوان تا پایان عمر دولت دهم افتتاح شود.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول