اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

ارزش پروژه‌های مهر ماندگار هرمزگان 15 هزار میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: استاندارهرمزگان گفت: ارزش اعتباری 43 پروژه مهر ماندگار دولت در هرمزگان برابر با 15 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان است.

ارزش پروژه‌های مهر ماندگار هرمزگان 15 هزار میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان، ابراهیم عزیزی در جمع مدیران و معتمدین میناب از این شهرستان به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم استان نام برد و اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان تلاش دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود زمینه‌های رشد در تمام بخش‌های این منطقه را فراهم کند.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان مکلف و موظف به خدمت به مردم هستند، افزود: همه مردم هرمزگان برای مدیریت استان عزیز و ارزشمند هستند.

استاندار هرمزگان افزود: البته برخی از موقعیت‌های جغرافیایی استان با کمبودهایی رو به ‌رو است، ولی دیدگاه دولت و مسئولان به رفع کاستی‌ها، پیشرفت و خدمت، عدالت‌محوری و مهرورزی معطوف است چرا که در هر نقطه‌ای مشکلات بیشتر مشاهده شده اولویت توزیع اعتبار و امکانات و پشتیبانی‌ها به سمت آن سوق داده شده است و در برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی نیز به همین شکل عمل شده است.

عزیزی هم‌چنین با اشاره به اینکه در همه جای کشور و استان مشکلاتی وجود دارد و نیازمند امکانات و بودجه بیشتری است، افزود: با اراده دولت و مسئولان به زودی بخش اعظمی از مشکلات به ویژه در بحث زیرساخت‌ها در شهرستان میناب حل می‌شود.

وی شهرستان میناب را مستحق بهره‌مندی خدمات بیشتر خواند و با بیان اینکه مردم میناب با پای‌بندی به اصول و حضور همیشگی در تمامی صحنه‌ها و ایثارگری در طول دفاع مقدس، در گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: این ویژگی‌های میناب تکلیف مدیریت استان را سنگین‌تر می‌کند و می‌طلبد که با پشتکار چهره شهر عوض شود و تغییر کند.

عزیزی هم‌چنین ضمن اشاره به اینکه میناب در نگاه مدیریتی استان از اولویت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در هرمزگان 43 پروژه با اعتباری بالغ بر 15 هزار و 500 میلیارد تومان در قالب طرح مهر ماندگار دولت قرار گرفته است که پروژه راه محور شرق استان (میناب به سمت جاسک) با اعتبار 176 میلیارد تومان یکی از این پروژه‌هاست.

وی هم‌چنین از پیش‌بینی 55 میلیارد تومان برای تامین آب شرب شرق هرمزگان خبر داد و گفت: توجه به خدمات زیربنایی از وظایف دولت است.

این مسئول با بیان اینکه در میناب مشکلات زیادی وجود دارد که حل بخشی از آن وظیفه دولت و دستگاه‌ها و بخش دیگری نیز باید به واسطه مردم حل شود، ادامه داد: قواره شهر میناب خوب طراحی نشده و طرح جامع توسعه این شهر نیاز به اصلاح دارد و در این راستا مشارکت و همراهی مردم نقش اساسی دارد.

عزیزی اضافه کرد: در شرق هرمزگان و به ویژه میناب به زیرساخت‌ها به میزان ضرورت توجه نشده است.

وی جابه‌جایی و تغییر مدیریت را فرصتی برای تلاش و خدمت بیشتر به مردم عنوان کرد و افزود: در ارزیابی صورت گرفته در مدیریت شهرستان میناب هیچ مشکلی مشاهده نشد.

استاندار هرمزگان تلاش در جهت تحقق مصوبات در بخش‌های مختلف شهرستان و پی‌گیری و مطالبه آنها از دستگاه‌های استانی، تقویت زیرساخت‌های لازم، تقویت مولفه‌های امنیت در شهرستان و توجه به عمران شهری را از نیازهای میناب برشمرد و عنوان کرد: به زودی ستاد ویژه معین برای پی‌گیری و حل مشکلات میناب با تمرکز بر معضلات تشکیل می‌شود.

وی هم‌چنین ایجاد فضای وحدت و هم‌دلی و تعامل با اقشار مختلف و گروه‌ها و احزاب را از دیگر اولویت‌ها در میناب دانست و افزود: دوری از حاشیه‌های بی‌اساس از نیازهای اصلی میناب است که باید مدیریت این شهرستان به آن توجه کند.

وی ادامه داد: مدیر باید سینه‌ای وسیع برای پذیرش انتقاد داشته باشد و کار و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: نقد، خوب و عاملی برای پیشرفت است، ولی نباید موجبات شادی دشمنان نظام را فراهم کند.

انتهای پیام/ب10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول