اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار بوشهر 37 هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: از محل مصوبات سفرهای استانی دولت به استان بوشهر تا پایان اجرای طرح مهر ماندگار، 37 هزار و 900 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها در استان بوشهر هزینه خواهد شد.

برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار بوشهر 37 هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مدیران اجرایی استان بوشهر با استاندار و امام جمعه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت سال گذشته 417 پروژه با اعتباری بالغ بر 189 میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: امسال در هفته دولت 475 پروژه در استان بوشهر با اعتباری بالغ بر 268 میلیارد تومان افتتاح می‌شود که از این تعداد 230 پروژه شهری با 228 میلیارد تومان و 245 پروژه روستایی با 39 میلیارد تومان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: از کل پروژه‌های امسال 57 پروژه در شهرستان بوشهر با 48 میلیارد تومان، 126 پروژه در دشتستان با 129 میلیارد تومان و مابقی در سایر شهرستان‌هاست و همچنین امسال 82 پروژه با 79 میلیارد تومان در استان بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به تسریع در اجرای پروژه‌های ماندگار در استان خاطر نشان کرد: اگر پروژ‌ه‌های مهر ماندگار را به صورت عادی می‌خواستیم اجرا کنیم 3 سال طول می‌کشید اما این پروژه‌ها به صورت 3 شیفته در حال انجام است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رضایت مقام معظم رهبری بالاترین افتخار برای دولت است تصریح کرد: دولت در شرایطی سال‌های پایانی خود را می‌گذراند که باافتخار احیاکننده گفتمان امام و انقلاب است و با فعالیت این دولت انقلاب در مسیر واقعی خود قرار گرفته است.

وی بیان کرد: دولت توانسته است در این 7 سال خدمت خود کارآمدی نظام اسلامی ایران را به رخ دشمنان بکشاند و الگو بودن این نظام را به همگان نشان داده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دشمنان در تلاش هستند ایران اسلامی الگو نشود اما خرسندیم که جلوه‌های کارآمدی نظام فراوان است.

جهانبخش اضافه کرد: نقشه راه رهبری برای توسعه و پیشرفت تدوین شده یکی پس از دیگری محقق شده و بیداری اسلامی نیز یکی دیگر از جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی است که دشمن از این موضوع بیشتر ترسیده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول