اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

خلخال 9 پروژه مهر ماندگار دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرستان خلخال در قالب طرح مهر ماندگار حدود 9 پروژه مصوب و در دست اقدام دارد که با رقم اعتباری 44 میلیارد و 370 میلیون ریال عملیات اجرایی آنها انجام می‌شود.

خلخال 9 پروژه مهر ماندگار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان خلخال اظهار داشت: این شهرستان از استعداد و توانمندی خوبی در بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری برخوردار است و از منابع آبی و خاکی نیز بهره‌مند است.

وی به احداث سد خاکی گیوی زاویه با ذخیره 1.1 میلیون متر مکعب آب اشاره کرد و افزود: این پروژه با 40 درصد پیشرفت خرداد سال آینده با تأمین اعتبار مورد نیاز به بهره‌برداری می‌رسد.

بیگدلو از احداث دو استخر ذخیره چشمه شال شیران و همچنین استخر درو خبر داد و تصریح کرد:‌ این دو استخر با ذخیره‌سازی 300 هزار متر مکعب با پیشرفت 60 درصد در حال اجراست که امیدواریم تا پایان دولت دهم بتوانیم این پروژه‌ها را نیز تکمیل کرده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

این مسئول در مورد پروژه‌های آموزشی مهر ماندگار خلخال خاطرنشان کرد: در دو شهر خلخال و شاهرود تکمیل مدرسه شبانه‌روزی شش کلاسه از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های ماست که با همت و تلاش نوسازی و تجهیز مدارس تا مهرماه امسال این پروژه‌ها تکمیل و آماده افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: نوسازی مدارس سعی می‌کند با تزریق و تأمین اعتبار مصوب این دو پروژه 80 درصد پیشرفت را هرچه سریع‌تر تکمیل کرده و در اختیار اهالی قرار دهد.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل از ساخت و تکمیل سه سالن ورزشی روستای شال، برندق و لرد آخر امسال خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها با هدف افزایش سرانه ورزشی و پیشرفت 80 تا 85 درصد در حال اجراست که دهه فجر شاهد بهره‌برداری آنها هستیم.

بیگدلو یکی از اولویت‌های توسعه فضاهای آموزشی ورزشی را توجه جدی به مناطق روستایی اعلام کرد و ادامه داد: ما با تمام توان در این حوزه ورود پیدا کردیم و امیدواریم نتایج کار نیز مطلوب باشد.

وی در مورد مجتمع آبرسانی برندق با هدف بهره‌مندی 5 هزار و 757 نفر از روستاییان گفت: این پروژه با وجود آن که تنها 25 درصد پیشرفت دارد اما با جدیت و همت مضاعف در تلاش هستیم تا خرداد سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گرفته تا اهالی 12 روستای خلخال از آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

بیگدلو در مورد تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام و آماده افتتاح در دهه فجر نیز افزود: استاندار اردبیل قرار است با حضور در تمام شهرستان‌ها پروژه‌های صد درصد آماده شده برای افتتاح را با اولویت مناطق روستایی به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول