اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نقد سازنده ارتقابخش عملکرد بهینه دستگاه‌های اجرایی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای ارائه نقدهای سازنده و رفع اشکالات دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقاء درجه کیفیت و بالابردن سطح عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‎شود.

نقد سازنده ارتقابخش عملکرد بهینه دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره‌کل بهزیستی این استان اظهار داشت: نامگذاری ایام سال می‎تواند اهداف و جهت‌گیری‌های خاصی داشته باشد که باید به این اهداف توجه ویژه‌ای داشت.

وی، توجه به مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی کشور را از مهم‌ترین دلایل نامگذاری ایام سال دانست و گفت: توجه هرچه بیشتر به نقاط قوت و اقدامات خوب و مثبت می‌تواند به ارتقاء درجه کیفیت و بالابردن سطح عملکرد دستگاه‌های اجرایی منجر شود.

نکونام ادامه داد: فراهم کردن بستر مناسب برای ارائه نقدهای سازنده و رفع اشکالاتی که ممکن است در دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد از دیگر این دلایل است.

وی مناسبت‌های مختلف سال را عرصه مناسبی در راستای خودشناسی دانست و افزود: مناسبت‌ها فرصت مناسبی را فراهم می‌کنند که در آن‌ها خود را بهتر و بیشتر بشناسیم و فعالیت‌ها و عملکرد خود را یک ارزیابی جامع و کامل کنیم.

امام جمعه شهرکرد اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها را از دیگر دلایل نامگذاری و شکل‌گیری مناسبت‌ها برشمرد و تصریح کرد: این مناسبت‌ها فرصت مناسبی است تا مردم را از وظایف و عملکرد خود بیشتر آشنا کنیم و فعالیت‌های خود را به اطلاع افکار عمومی برسانیم.

نکونام در ادامه سازمان بهزیستی را تشکیلاتی مهم و حیاتی در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق تشکیلاتی چون بهزیستی می‌تواند به قشر نیازمند و آسیب‌دیده جامعه کمک کند.

وی افزود: سازمان بهزیستی در واقع در حال اجرای یک نقش حکومتی است و باید نسبت به قشر کم‌توان و آسیب‌پذیر مسئولیت‌پذیرتر از هر سازمان و بخش دیگری باشد.

نکونام بر ضرورت اخلاص در کار تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ها و کارهای خود را به گونه‌ای اجرا کرده که در واقع خود را در محضر خدا حاضر ببینیم و اگر از ما غفلتی سر بزند خود را در برابر پروردگار متعال پاسخگو بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری کمک گرفتن و استمداد طلبیدن از خدا را لازمه اجرای درست و صحیح کارها دانست و تصریح کرد: اگر ما بخواهیم در مسیر انجام وظایف خود موفق عمل کنیم باید همواره از خدا یاری طلب کنیم.

نکونام با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان، خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است که در آن رابطه خود را با خدا پررنگ کنیم و از ایشان در اجرای مطلوب وظایفمان کمک بگیریم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول