اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نقشه راه کمیسیون امنیت ملی مجلس تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از کارهای اولویت‌دار و پیش‌روی ما تدوین و تعیین نقشه راه کمیسیون امنیت ملی مجلس است.

نقشه راه کمیسیون امنیت ملی مجلس تدوین می‌شود

منصور حقیقت‌پور دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما با تدوین این نقشه راه اولویت‌های کاری و انجام تکالیف در حوزه سیاسی، امنیتی، اجتماعی و خارجی را احصا می‌کنیم و با اجماع دوستان سعی خواهیم کرد حرکتی منسجم و مصوبات کار‌آمد داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر این نقشه راه تدوین شده و آماده اجرا شود کمیسیون امنیت ملی مجلس بیشترین وقت خود را صرف کارهای زیر‌بنایی کرده و از حالت روز‌مرگی خارج می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما پیشنهاد کردیم کارگروه‌های مشترکی نیز برای ایجاد ارتباط متقابل امنیت با حوزه اقتصاد، اقتصاد با حوزه فرهنگ و ... شکل بگیرد تا به صورت منطقی بتوانیم تاثیرات و نقاط مثبت تقویت شده و در واقع با راهکار منطقی بتوانیم در این کمیسیون اهداف و سیاست‌ها را به پیش ببریم.

حقیقت‌پور به سفر اخیر اعضای کمیسیون سیاست خارجی مجلس به کشور سوریه اشاره کرد و به خبرنگار فارس گفت: در این سفر سعی شد حمایت همه‌جانبه دولت و مجلس از مردم سوریه و مقابله این کشور با متجاوزان اعلام و ابلاغ شود که از این باب امیدواریم نتایج این ارتباطات و تعاملات مثبت و سازنده باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران فرصت خوبی را فراهم کرده است تا بحث سوریه و تحولات آن به صورت کارشناسی و اصولی مورد بررسی و تحلیل و تجزیه قرار گیرد تا برخی نارسایی‌ها در جهان اسلام و کشورهای آزادیخواه برطرف شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت، کنفرانس تهران را کنفرانس تاثیر‌گذار در آینده جهان اسلام و منطقه خاورمیانه توصیف کرد و در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این اجلاس که سران بیش از 120 کشور جهان و 20 ناظر جنبش عدم‌تعهد در تهران حضور می‌یابند که گرد هم آمدن آنها زمینه مساعدی را فراهم کرده است تا ما با استفاده از توان دیپلماسی و نفوذ‌پذیری خود در منطقه بتوانیم حرکت خبیث استکبار جهانی را علیه امت اسلامی خنثی کرده و در نطفه خفه کنیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول