اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان خبر داد

مخالفت 10 نماینده مجلس با تغییر استاندار گیلان

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان به جلسه نمایندگان استان در مجلس اشاره کرد و گفت: 10 نماینده مردم گیلان در مجلس با تغییر استاندار مخالف هستند.

مخالفت 10 نماینده مجلس با تغییر استاندار گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن کربلایی در نشست اصولگرایان و دلسوزان انقلاب در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: مدتی است زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر استاندار گیلان شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سال از دولت احمدی‌نژاد باقی مانده است، افزود: اعتبارات استان در مردادماه سال جاری ابلاغ شده است و مدیران باید به دنبال فعالیت‌های عمرانی پیش از فرا رسیدن فصل سرما باشند.

کربلایی به حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: افرادی که برای احمدی‌نژاد فعالیت کردند طمع پست و مقام ندارند و براساس احساس وظیفه و برای رضای خدا کار کردند.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان با اشاره به جلسه نمایندگان استان در مجلس درباره تغییر استاندار، تصریح کرد: 10 نماینده مردم گیلان در مجلس با تغییر استاندار مخالف هستند.

وی ادامه داد: استانداری گیلان پس از شهید انصاری اکنون عطر امام (ره)، انقلاب و ولایت را می‌دهد و نیروهای ارزشی در آن به‌کار گرفته شده‌اند.

کربلایی ارتباط با خدا در صحنه سیاست را مهم خواند و ابراز کرد: نیروهای اصولگرا و ارزشی با توجه به وضعیت کشور باید خویشتن‌داری کنند.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان با بیان اینکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود، بیان کرد: نخبگان جامعه باید جلسه‌های مختلفی برای روشنگری مردم برگزار کنند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول