اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

اجلاس تهران بیانگر اقتدار جهانی ایران است/ نگاه ملت‌های آزاده به تهران

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس در تهران بیانگر اقتدار و مقبولیت بین‌المللی ایران است گفت: نگاه و چشم امید تمام ملت‌های آزاده جهان به اجلاس تهران است.

اجلاس تهران بیانگر اقتدار جهانی ایران است/ نگاه ملت‌های آزاده به تهران

نصرت‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برپایی این نشست در تهران موجب انزوای بین‌المللی آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا خیلی تلاش کرد با وارد کردن فشار از شرکت بسیاری از سران کشورها در اجلاس عدم تعهد در تهران جلوگیری کند، ادامه داد: اما در عمل شرکت کشورهای عضو در اجلاس تهران گامی به سوی منزوی شدن آمریکا در صحنه‌های بین‌المللی است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: آمریکا در طول‌ سال‌های گذشته تلاش کرد که وانمود کند ایران اسلامی تنها و منزوی است اما در عمل نتیجه‌ای نگرفته است.

حیدری تصریح کرد: واقعیت اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران نشان داد که نه تنها ایران منزوی نیست بلکه کانون تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های بین‌المللی و جهانی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: دقت و تأمل در ماهیت جنبش عدم تعهد نشان می‌دهد این سازمان خارج از بلوک بندی‌ها باید عمل کند.

وی ادامه داد: شاید بتوان به جرات اعلام کرد که تنها کشوری که در عمل این راهبرد را اتخاذ کرده ایران اسلامی است و امروز همه ملت‌ها به اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران امیدوار هستند و چشمشان به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: ما نیز امیدواریم که سران جنبش عدم تعهد در تهران با اقدام یک‌جانبه‌گرایانه آمریکا در ایجاد تشنج در منطقه و حمایت از رژیم غاصب اسرائیل مقابله کند.

حیدری تصریح کرد: رفع معضلات به وجود آمده برای کشور سوریه نیز از دیگر خواسته‌های ملت‌های جهان از سران جنبش عدم تعهد در اجلاس روزهای آتی است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول