اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

گاز جایگاه‌های بدهکار سی.ان.جی آبادان قطع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: پیمانکاران جایگاه‌های گاز سی.ان.جی در آبادان اگر بدهی‌های مالی خود را تا زمان مشخص شده پرداخت نکنند گاز جایگاه‌های آنان قطع می‌شود.

گاز جایگاه‌های بدهکار سی.ان.جی آبادان قطع می‌شود

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بعضی از پیمانکاران جایگاه‌های سی.ان.جی در شهرستان آبادان چند برابر ضمانت‌های مالی و اجرایی خود به دولت بدهکار هستند.

وی افزود: قرار نیست گاز صلواتی را بین پیمانکاران جایگاه‌های مختلف توزیع کنیم هیچ تفاوتی بین شهروندانی که آبنمان گاز خانگی خود را پرداخت می‌کنند و پیمانکاران جایگاه‌های گاز سی.ان.جی در شهرستان آبادان وجود ندارد.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: زمان مشخصی را برای پرداخت بدهی‌های مالی معوقه پیمانکاران جایگاه‌های گاز سی.ان.جی در شهرستان آبادان مشخص نمی‌کنیم اما چنانچه پیمانکاران همکاری دو طرفه را با فرمانداری نداشته باشند اقدام کرده و با آنها برخورد جدی می‌کنیم.

وی با اشاره به جایگاه‌های گازی که به پیمانکاران شهرداری تعلق دارد، گفت: ما به شهرداری برای پنج و شش جایگاهی که زیر نظر این ارگان هستند و به وعده‌های خود برای اجرای ضمانت‌ها عمل نکنند اخطار داده و برخورد می‌کنیم.

ایلخاص‌زاده افزود: ما نمی‌توانیم از حق شهروندان گذشت کنیم و چنانچه که هیچ کپسول گازی به مردم رایگان داده نمی‌شود پس گاز صلواتی هم بین پیمانکاران جایگاه های سی.ان.جی در شهرستان آبادان توزیع نمی‌شود.

وی در پایان گفت: تعداد 11 جایگاه نصب شده گاز سی.ان.جی آبادان در راستای رفاه بیشتر شهروندان است و رعایت حقوق شهروندان نیز از وظایف فرمانداری است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول