اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

مسئولان پروژه فاضلاب شهری آبادان متوجه مسئولیت خود نیستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان: مسئولان اجرای پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان به خواب رفته و متوجه نیستند چه کار عظیمی را بر عهده گرفته‌اند.

مسئولان پروژه فاضلاب شهری آبادان متوجه مسئولیت خود نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده صبح امروز در جلسه پیشرفت پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، در جمع مسئولان شهری اظهار کرد: مجریان طرح جامع فاضلاب شهر آبادان متوجه نیستند چه پروژه عظیمی را بر عهده گرفته‌اند.

وی افزود: چنانچه توانایی انجام کار را ندارند از پروژه کنار کشیده و جوابگوی مشکلات و نیازهای شهروندان در این پروژه با شروع فصل بارندگی باشند.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: مجریان در پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان، 20 روز از روند روتین کار عقب افتاده و این در حالی است که به فصل بارندگی و مشکلات خاص عبور و مرور در این زمان نزدیک می‌شویم.

وی با اشاره به کندی کار در مناطق مختلف شهر گفت: در بازدیدهای میدانی که از مناطق سلیج، شطیط و ایستگاه 9 تا 12 شرکتی داشته‌ام هیچ گونه پیشرفتی در روند کار از هفته گذشته تا به امروز به وجود نیامده است.

ایلخاص‌زاده افزود: در مناطقی مانند شطیط و سلیج که 100 نفر کارگر برای پیشروی در پروژه باید مشغول کار باشند تنها پنج نفر در محل حاضر بوده و روند طرح به کندی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: دوستان و افراد درگیر در طرح جامع فاضلاب شهرستان آبادان در اتاق و روی کاغذ کار را انجام ندهند و پیشرفت پروژه را در محل کار به مردم نشان دهند.

*روند انجام پروژه فاضلاب کلاه گذاشتن سر مردم است

نماینده عالی استاندار خوزستان در شهرستان آبادان با اشاره به عقب افتادگی در طرح جامع فاضلاب شهری آبادان گفت: ما نه از کسی تعریف و تمجید می کنیم و نه با کسی عهد برادری بسته‌ایم.

وی افزود: با این شیوه کار کردن که بخواهیم از هر طرف 20 روز عقب افتادگی داشته باشیم چه کسی پاسخگوی نیازهای مردم خواهد بود؟

ایلخاص‌زاده ادامه داد: ما همه قوانین و پروژه‌های ارگان‌های اجرایی شهر مانند شهرداری، برق و گاز را متوقف کرده‌ایم تا پروژه فاضلاب شهری بدون مشکل پیشروی داشته باشد.

وی تصریح کرد: این اقدامات برای پیشروی سریع‌تر طرح فاضلاب و درگیر نشدن شهروندان در فصل بارندگی با مشکلات این پروژه انجام شده است.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان افزود: زیر پا گذاشتن قوانین برای پیشروی کار بوده اما این پروژه خوابیده و پیشرفت محسوسی را در آن مشاهده نمی‌کنیم.

*اگر نقشه رنگی تهیه نشود در جلسه حاضر نشوید

ایلخاص‌زاده با اشاره به نیازمندی جلسه هفته آینده پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان گفت: چنانچه مجریان این طرح در جلسه هفته دیگر نقشه رنگی طرح را آماده نکنند جلسه ای تشکیل نمی شود.

وی ادامه داد: اتمام هرچه سریع‌تر این طرح حق مردم و شهروندان آبادانی است و ما به عنوان مسئولان شهری نمی توانیم از این حق بگذریم.

نماینده عالی استاندار خوزستان در آبادان افزود: در چند روز آینده دو صفحه از نشریات را اجاره می کنید و به شرح و تفضیل کار خود می‌پردازید در حالی که 20 روز از زمان روتین پروژه عقب هستید.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: مردم از ما طلبکار هستند و این حق شهروندان است و ما پای حق مردم ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول