اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر سرتیپ پوردستان:

پیشرفت‌های مختلف ایران نشأت گرفته از ایمان بالای نیروهای مسلح است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون، نشأت گرفته از ایمان، وجدان‌ کاری و عشق انسان‌های نمونه به کشور است.

پیشرفت‌های مختلف ایران نشأت گرفته از ایمان بالای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان عصر امروز در آیین تجلیل از فرماندهان نمونه و 240 نفر از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یک نظامی ممتاز می‌بایست در تمام ابعاد چه از نظر معنوی، نظامی، فرهنگی و خدمتی ممتاز باشد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند پشت سر هر مرد موفق یک زن موفق است، تصریح کرد: اگر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ سرافرازانه در مقابل دشمنان ایستادند همه از تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی همسران آنها و دلسوزی آنهاست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: انسان ممتاز در عرصه کاری خود باید با احساس معنوی بالا به میهن خود و کارکنان خدمت نماید در غیر این صورت نمی‌تواند در میان کارکنان و سربازان تاثیر مثبت گذاشته و بعنوان الگو مطرح باشد.

در ابتدای این مراسم معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش نیز گفت: در دهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی از 240 نفر از کارکنان این نیرو تجلیل می‌شود.

امیر سرتیپ ستاد محمد فهمیده تاکید کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و نهادینه‌کردن تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، توجه به استحکام خانواده و ایجاد تعامل بین کار و زندگی، تقدیر و تجلیل از کارکنان در محیط معنوی و فراهم آوردن نشاط و رضایت خدمتی از جمله اهداف برگزاری این همایش بوده است.

وی ابراز داشت: اعتقاد به تعالیم اسلامی و ولایت فقیه در خود و خانواده، رضایت‌مندی و مثبت اندیشی، رعایت عدالت سازمانی و ایجاد اعتماد و استحکام بخشیدن به سلسله مراتب، تلاش در راستای تحقق منافع فردی گروهی و اجتماعی، اجرای شعار ایمان، انضباط، اقتدار و ولایت‌مداری از ویژگی‌های انسان ممتاز است.

در ادامه ارشد عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه خراسان گفت: آزادترین، قوی‌ترین و با اقتدارترین ارتش در دنیا ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام عباس مقدسیان با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) که فرمودند، جهاد کنید، خدا فرزندان شما را به عزت و بزرگی می‌رساند، گفت: اگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حماسه آفریدند آثار و برکات آن را در فرزندان و خانواده‌های آنان می‌بینیم که امروز به عنوان چهره‌های ممتاز و برگزیده با مقامات عالی مشغول انجام خدمت به میهن اسلامی هستند.

وی یکی از نشانه‌های انسان ممتاز را اخلاص داشتن و برای خدا کار کردن دانست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول