اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پشتیبانی منطقه 5 ارتش:

برای حضور تیم‎های ارتش در لیگ‎های حرفه‎ای محدودیتی نداریم

خبرگزاری فارس: جانشین پشتیبانی منطقه 5 ارتش گفت: برای حضور تیم‎های ارتش در لیگ‎های حرفه‎ای هیچ محدودیتی نداریم.

برای حضور تیم‎های ارتش در لیگ‎های حرفه‎ای محدودیتی نداریم

حسین محمدی‌منش ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه مسابقات بسکتبال کارکنان کادر و وظیفه نیروی زمینی ارتش در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار داشت: تیم‎های نیروی زمینی در رشته‎های مختلف ورزشی در لیگ‎های حرفه‏ای حضور دارند و ما هم در منطقه 5 و به خصوص در مشهد در ورزش فعالیت خوبی داریم و تیم نیروی زمینی مشهد نیز در مسابقات لیگ دسته اول استان حضور دارد.

وی با اشاره به حضور تیم فوتبال نیروی زمینی در لیگ دسته اول کشور خاطرنشان کرد: ما نخبه‎های موجود در زمینه ورزشی در میان نیروهای کادر و وظیفه را انتخاب و در مسابقات حرفه‏ای هم شرکت می‏کنیم و اگر تیم‏هایمان بتوانند حتی تا لیگ برتر کشور بروند محدودیتی برایمان وجود ندارد.

وی افزود: ما در ورزش حرفه‎ای به دنبال خرید بازیکن و هزینه کردن نیستیم و تنها از نیرو‏های خودمان در پادگان‎ها استفاده می‎کنیم.

جانشین پشتیبانی منطقه 5 ارتش هم‌چنین در خصوص اقدامات ارتش در ورزش همگانی تصریح کرد: امکانات و زیرساخت‏های خوبی در ارتش برای ورزش کردن وجود دارد و ما در مشهد هر روز صبح ساعتی را به ورزش کارکنان اختصاص می‏دهیم.

محمدی‌منش در خصوص مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مشهد نیز گفت: در این مسابقات 55 تیم از تمامی یگان‎های نیروی زمینی ارتش در کل کشور حضور دارند که شامل نیروهای کادر و وظیفه است.

وی افزود: این مسابقات رده سنی خاصی ندارد و از سن سرباز تا بازنشسته همگی با هم رقابت می‏کنند.

جانشین پشتیبانی منطقه 5 ارتش خاطرنشان کرد: نخبگان حاضر در این مسابقات شناسایی شده و به تیم ارتش دعوت می‎شوند تا در مسابقات ارتش‎های جهان حضور پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در ارتش نسل جوان در اولویت است این مسابقات و سایر مسابقات ورزشی با هدف توسعه ورزش میان جوانان برگزار می‏شود ضمن اینکه استعدادیابی نیز مدنظر است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول