اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح یک هزار واحد مسکن مهر در میاندوآب تا نیمه دوم سال

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تا نیمه دوم سال جاری یک هزار و 500 واحد مسکن مهر در میاندوآب افتتاح می‌شود.

افتتاح یک هزار واحد مسکن مهر در میاندوآب تا نیمه دوم سال

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک هزار و 500 واحد مسکونی مهر در میاندوآب مراحل نهایی عملیات اجرایی خود را می‌گذرانند.

وی با اشاره به تسهیلات واگذار شده در این زمینه، تصریح کرد: برای احداث این واحدها بیش از 955 میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

محبت‌خواه با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر که در هفته دولت قابل افتتاح هستند، افزود: بیش از 500 واحد مسکن مهر در بوکان آماده افتتاح هستند که مقرر شده این هفته همزمان با هفته دولت افتتاح شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با مثبت ارزیابی‌کردن پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در بوکان، خاطرنشان کرد: شهرستان بوکان یکی از شهرهای موفق آذربایجان‌غربی در بحث مسکن مهر است.

وی با تاکید بر همکاری هرچه بیشتر شرکت‌های خدمات‌رسان با اداره راه و شهرسازی در واگذاری انشعابات به مساکن مهر استان، گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان در این زمینه همکاری مطلوبی داشتند ولی در برخی موارد به دلیل نامناسب بودن خاک واگذاری انشعابات به زمان بیشتری نیاز دارد.

محبت‌خواه با بیان اینکه تمام مساکن مهر استان در صورتی واگذار می‌شوند که دارای انشعاب آب، برق و گاز باشند، اظهار داشت: در حال حاضر منتظر واگذاری انشعابات برق، آب و گاز تعدادی از واحدهای مسکونی برای بهره‌برداری از این واحدها هستیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول