اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

حضور ناشران مشهور کشوری به نمایشگاه کتاب اعتبار داده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:‌ حضور ناشران معتبر و مشهور کشوری به نهمین نمایشگاه سراسری اردبیل اعتبار و جبروت بخشیده است.

حضور ناشران مشهور کشوری به نمایشگاه کتاب اعتبار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه ناشران معتبر هم در حوزه دانشگاهی و هم کتاب‌های کمک آموزشی و حوزه‌های مختلف حضور یافته‌اند که از این بین می‌توان به نشر ققنوس، آستان قدس رضوی، جهاد دانشگاهی، امیر کبیر و دانشگاه تهران اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در عرضه و فروش کتاب هیچ محدودیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل غرفه ویژه‌ای نیز برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در نظر گرفته شده است تا بتوانند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از دایر بودن غرفه‌ای برای پاسخگویی به سئوالات شرعی و دینی عموم مردم و همچنین ارائه مشاوره‌های خانوادگی خبر داد و یادآور شد: این غرفه‌ها با همکاری بهزیستی و حوزه علمیه اردبیل برپا شده تا علاقمندان بتوانند از این فضا نیز استفاده کنند.

شرفی از حمایت‌های بی‌دریغ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در برگزاری نمایشگاه کتاب در فصل مناسب و اصرار بر تغییر زمان سابق گفت: از مجموعه همکاران و اعضای کار گروه اجتماعی و فرهنگی نیز قدردانی می‌کنیم که در برگزاری این نمایشگاه یاریگر ما هستند.

ارائه 40 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ارائه 30 تا 40 درصد تخفیف در عرضه کتاب‌ها به همت ناشران، موسسه فرهنگی نمایشگاه‌های اردبیل و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و افزود: از این 40 درصد تخفیف سهم ما، 10 درصد سهم موسسه فرهنگی نمایشگاه‌ها و 20 درصد نیز سهم ناشران و تولید‌کنندگان این عرصه است.

شرفی ادامه داد: در عرضه و توزیع بن کتاب بین دانشجویان و اساتید به میزان کافی مشکلی وجود ندارد و در نظر‌سنجی‌هایی که انجام شده نحوه توزیع مناسب بن کتاب مورد تصویب قرار گرفته تا از سوی موسسه فرهنگی نمایشگاه‌های کتاب این سیاست و راهبرد در پیش گرفته شود.

این مسئول در پایان سخنان خود همچنین از برپایی غرفه‌های تازه‌ها نشر به همت ناشران استانی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به زمان برگزاری نمایشگاه در فصل تعطیلات انتظار می‌رود با بر پایی برنامه‌های فرهنگی و هنری بتوانیم علاوه بر همشهریان خود مسافران و گردشگرانی را نیز جذب این نمایشگاه کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول