اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌شمالی خبر داد‌

حضور 200 ناشر در هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از حضور 200 ناشر از 15 استان کشور در هفتمین نمایشگاه کتاب این استان خبر داد.

حضور 200 ناشر در هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، حسین‌ ثابت‌قدم‌وحید اظهار کرد: همچنین‌ 18 ناشر از استان نیز در این نمایشگاه کتاب شرکت دارند.

وی افزود: این نمایشگاه با 145 غرفه و 20 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف از هفتم شهریور ماه برای علاقه‌مندان دایر خواهد شد.

ثابت‌قدم‌وحید با اشاره به اینکه از 145 غرفه، 125 مورد به عرضه محصولات فرهنگی و 20 غرفه جنبی مربوط است، گفت: در این نمایشگاه سه میلیارد ریال بن الکترونیکی خرید کتاب به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی به تخفیف 40 درصدی کتاب‌ها در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در نظر گرفتن سه دستگاه وسیله نقلیه عمومی برای تسهیل در رفت و آمد مردم از اقدام‌های این اداره کل برای بهره‌مندی بیشتر از این رویداد فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی برگزاری شب‌های فرهنگی و هنری شامل اجرای موسیقی، نشست‌های تخصصی با موضوع‌های تأثیر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده، تبیین جایگاه عرفان اسلامی و مقایسه با عرفان‌های کاذب و برپایی مسابقه‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا سیزدهم شهریور ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول