اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

گچساران قابلیت برگزاری نمایشگاه کشوری کتاب را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: برای انجام کارهای فرهنگی به ویژه برگزاری نمایشگاه کتاب باید نگاهی کشوری داشت و گچساران قابلیت برگزاری نمایشگاه کشوری را دارد.

گچساران قابلیت برگزاری نمایشگاه کشوری کتاب را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گچساران با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی از ضروریات زندگی هر شخص محسوب می‌شود، اظهار کرد: همانگونه که بدن انسان برای بقا و سلامتی به غذا نیاز دارد، مطالعه کتاب نیز برای روح انسان نقش غذای جسم را ایفا می‌کند.

وی افزود: امروز در زمانی به سر می‌بریم که فضای حاکم فضای علم و اینترنت بوده و کشورها در این زمینه رقابت محسوس دارند.

فرماندار گچساران ادامه داد: در حال حاضر رقابت به رقابت قلم، کاغذ و علم تبدیل شده است و جنگ سخت‌افزاری مورد توجه سیاستمداران نیست.

شفیعی تأکید کرد: امروزه کشوری ابرقدرت محسوب می‌شود که قدرت علمی بیشتری نسبت به دیگر کشورها داشته باشد.

وی در پاسخ به اظهارات رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر فعالیت‌های این اداره در راستای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در گچساران است، گفت: فعالیت‌های شما در زمینه برگزاری نمایشگاه‌‌های مختلف کتاب در سطح گچساران قابل تقدیر است اما نگاه‌ها باید فراتر از سطح شهرستان و استان در سطح کشوری باشد.

شفیعی ادامه داد: گچساران قابلیت و آمادگی برگزاری نمایشگاه کشوری کتاب را دارد.

فرماندار گچساران خطاب به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مقدمات برگزاری نمایشگاه بزرگ کشوری در گچساران را فراهم کنید.

شفیعی افزود: باید با اعتماد به نفس و جسارت به سوی کارهای بزرگ قدم برداشت زیرا در این صورت کارها شدنی بوده و نتیجه بهتری به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه گچساران جایگاه بالایی در فرهنگ دارد، تأکید کرد: عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه پیشرفت فرهنگ کتاب و کتابخوانی قابل قبول است اما باید نگاه‌ها فرا استانی و کشوری باشد.

فرماندار گچساران ابراز داشت: با توجه به شرایط جوی و فیزیکی گچساران سه ماه آینده با تلاش شهرداری و شورای شهر وضعیت این شهرستان ساماندهی خواهد شد و شرایط برای برگزاری نمایشگاه کشوری کتاب که مقدمه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گچساران است، فراهم می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول