اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفتم تا سیزدهم شهریور ماه

هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان‌شمالی گفت: هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌شمالی از هفتم تا سیزدهم شهریور سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر می‌شود.

هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر هدایتی تعداد غرفه‌های هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب را در شهرستان بجنورد 130 غرفه اعلام کرد.

وی اظهار کرد: افزایش سطح آگاهی عموم، اشاعه فرهنگ نوشتاری و افزایش سرانه مطالعه، حمایت از ناشرین و مؤلفان، عرضه کتاب‌های تازه ناشران کشور و دسترسی راحت مردم به کتاب از اهداف برپایی نمایشگاه کتاب است.

وی کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، کمیته مالی و پشتیبانی، ستاد خبری، تشریفات و مهمانان ویژه، فعالیت‌های جنبی در امور هنری، فناوری اطلاعات، هماهنگی ناشران و غرفه داران، بررسی کتب و آثار نمایشگاه، برنامه‌ریزی افتتاحیه، اختتامیه، کمیته نظارت، ارزشیابی و نظر سنجی را از مهم‌ترین کمیته‌های در نظر گرفته شده برای نمایشگاه اعلام کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تا 40 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌شمالی از هفتم تا سیزدهم شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر خواهد شد.

به گزارش فارس، چاپ بنر، آویز و نصب آن‌ها در نقاط مختلف شهر و اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک به عموم شهروندان از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول