اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

حضور 20 ناشر استان اردبیل در نمایشگاه سراسری کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از حضور 20 ناشر استانی در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل خبر داد.

حضور 20 ناشر استان اردبیل در نمایشگاه سراسری کتاب

منصور شرفی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 27 ناشر استانی نیز در نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 20 ناشر در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه سراسری اشاره کرد و یادآور شد: با دعوت از اساتید متخصص در موضوعات جنگ نرم و ابزارهای نوین دشمن در این زمینه نشست‌های تخصصی برگزار شده و ایستگاه نقاشی، ایستگاه با قرآن، ایستگاه قرآن بخوان جایزه بگیر و همچنین برنامه‌های متنوع ونشست‌های گوناگون در موضوع مهدویت، عرفان‌های نوظهور و همچنین خاطره‌گویی از دوران دفاع مقدس و حضور شهیدان در جبهه، مبانی تحکیم بنیان خانواده، مهارت‌های زندگی، تولید ملی و... برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: قرار است از شهرستان‌های استان اردبیل نیز هر روز اکیپ‌هایی در نمایشگاه حاضر بوده و ضمن بازدید برنامه‌های جنبی خود را نیز اجرا کنند.

شرفی در خصوص ایاب و ذهاب مردم و راحتی تردد آنها نیز گفت:‌ تعداد 10 دستگاه اتوبوس شهری ایاب و ذهاب مردم را عهده‌دار خواهد بود که در این باب هماهنگی لازم با سازمان اتوبوسرانی و شهرداری اردبیل انجام شده است.

کارت کتاب‌ها شارژ شده است

این مسئول از شارژ کارت کتاب خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان سهمیه سال 90 خبر داد و بیان داشت: در کنار شارژ کتاب بن کتاب نیز در باجه‌های تعیین شده نمایشگاه توزیع می‌شود که علاقمندان با ارائه کارت ملی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در خصوص توزیع بن کتاب به دانشجویان و اساتید دانشگاه نیز گفت: این بن‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر و همچنین کارت ملی عرضه می‌شود که امیدواریم دانشجویان و اساتید از این فرصت استفاده کنند.

شرفی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس ادامه داد: ما به دلیل محدودیت مکانی از پذیرش 500 ناشر کشوری معذور شدیم و تنها 220 ناشر و نمایندگی آنها در قالب 140 غرفه در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل حضور یافته و کتاب خود را در معرض دید و فروش می‌گذارند.

وی افزود: در این نمایشگاه 24 هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود و مقرر شده است 300 میلیون تومان بن کتاب و تخفیف نیز ویژه این نمایشگاه اعمال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تنوع کتاب‌های عرضه شده را نظیر حوزه مذهبی، کودک و نوجوان، پزشکی، فرهنگ و هنر، کمک آموزشی، دانشگاهی، حقوقی و ... یادآور شد و تصریح کرد:‌ قرار است از سه استان کرمان،‌ همدان و اصفهان نیز مجموعه‌های تعاونی ناشران به همراه فعالان این عرصه در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

شرفی از حضور ناشران برجسته و ممتاز کشوری نظیر امیر‌کبیر، اطلاعات، دانشگاه تهران،‌ جهاد دانشگاهی، مدرسان شریف، قلم‌چی، منشور دانش و آستان قدس رضوی به عنوان ناشران برتر کشور در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل خبر داد.

این مسئول در پایان سخنان خود با اعلام اینکه این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر و 16 تا 21 شب باز خواهد بود، به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ امکان تمدید ساعات بازدید نیز وجود دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول