اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کرمان خبر داد

ارسال 139 اثر از مخترعان کرمانی به جشنواره علم تا عمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمان گفت: 139اختراع توسط مخترعان به دبیرخانه جشنواره ملی علم تا عمل در استان کرمان ارسال شده است.

ارسال 139 اثر از مخترعان کرمانی به جشنواره علم تا عمل

فرشید کی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از کرمان اظهار داشت: نخستین نشست شرکت‌کنندگان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل با مسئولان بنیاد نخبگان استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست منشور برگزاری و جزئیات اجرایی، زمان‌بندی و قوانین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل تشریح شد.

کی‌نیا از ارسال 139 اثر از مخترعان کرمانی به دبیرخانه استانی جشنواره علم و عمل خبر داد و عنوان کرد: استان کرمان می‌تواند 60 اختراع را به دبیرخانه جشنواره ملی علم و عمل ارسال کند.

وی گفت: سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ 13 تا 16 شهریور ماه در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

کی‌نیا ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملی از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر فناورانه و آماده تجاری‌سازی در زمینه‌های مختلف را ازجمله اهداف این جشنواره برشمرد.

وی فراهم آوردن زمینه‌های توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری بین مراکز علمی، صنعتی و فناوری کشور و ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری‌سازی فناوری و نوآوری را از دیگر اهداف جشنواره علم و عمل ذکر کرد.

این مسئول عنوان کرد: ایجاد محیط مناسب به منظور آشنایی و تفاهم میان عرضه‌کنندگان فناوری و نهادهای استفاده کننده از فناوری، سرمایه‌گذاران و سایر ذی‌نفعان عرصه تجاری‌سازی و بررسی راهکارها و روش‌های جدید برای تسهیل فرآیند تجاری‌سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشور از دیگر اهداف این جشنواره است.

کی‌نیا ابراز داشت: بنیاد نخبگان استان کرمان به عنوان دبیر استانی این جشنواره از 20 تیرماه سال جاری فعالیت‌های مربوط به اطلاع‌رسانی و ثبت نام طرح‌های نوآورانه استان را آغاز کرد و هم اکنون در حال انجام هماهنگی‌های نهایی برای شرکت هرچه بهتر طرح‌ها در جشنواره است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول