اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی:

ورزشکاران و مخترعان مبلغان ارزش‌های اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ورزشکاران و مخترعان سفیران فرهنگی و مبلغان ارزش‌های اسلامی هستند.

ورزشکاران و مخترعان مبلغان ارزش‌های اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، حمیدرضا قاسم‌پور در جلسه کارگروه جذب اعضای هیئت علمی استان آذربایجان‌شرقی در واحد تبریز اظهار داشت: امروزه کشورهای دنیا از ورزش و ورزشکاران به‌عنوان ابزار مهمی برای رسیدن به مقاصد خود،تبلیغ فرهنگ و شناساندن آن استفاده می‌کنند و از بیشترین و گسترده‌ترین تبلیغات در عرصه‌های مختلف ورزشی استفاده می‌شود.
نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ورزش مهمترین عامل انتقال ارزش‌ها و اصول اسلامی به همه  مردم دنیا است و جوانان ورزشکار بهترین و گرانبهاترین مبلغان دین مبین اسلام هستند و مسئولان باید برای ورزش و ورزشکاران ارزش و منزلت خاصی قائل شوند و قشر افتخارآفرین ورزشکار را بازیچه سلیقه‌های بی‌اساس و جنجال‌های سیاسی نکنند و به جای هزینه‌های مبارزه با مفاسد اجتماعی و اخلاقی هزینه های ورزشی را افزایش دهند زیرا این امر باعث ایجاد جامعه سالم، با نشاط و موفق می‌شود.
وی تأکید کرد: نگاه ویژه مسئولان به امر ورزش و ورزشکاران وظیفه‌ای بزرگ و تکلیفی ساقط نشدنی است زیرا حضور ورزشکاران در سکوهای قهرمانی مایه اقتدار، عزت، سلامتی و شادکامی ملت است و مدیریت کردن جوانان مهمترین رسالت و اولویت مسئولان است زیرا ورزشکاران به عنوان سفیران و مبلغان ارزش‌های اسلامی هستند و اهمال در خدمتگزاری به آنها خیانتی بزرگ و نابخشودنی است.
قاسم‌پور در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس تاکنون ارزش خاصی برای دانشجویان ورزشکار، مخترعان و جوانان کشور قائل بوده و هست و بودجه‌های خاصی را به این امر اختصاص داده و قهرمانان گرانقدر و متعهدی را تقدیم ملت عزیز ایران کرده است که در نقاط مهم دنیا اقتدار و شرافت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند.
وی یادآور شد: فراهم کردن امکانات برای مخترعان در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور باید با برنامه‌ها و اهداف کارشناسی شده و مهمی همراه باشد تا بتوانیم سکوهای قهرمانی دنیا را به نام دانشگاه آزاد اسلامی رقم بزنیم و جامعه‌ای سالم و بانشاط همچنین جوانانی پاک سیرت و قهرمانان ملی و مخترعان لایقی را در کشور پرورش دهیم.
نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سکوهای قهرمانی باعث اقتدار ملی، اعتماد جهانی، صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همچنین تقویت نظام و رهبری است.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول