اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

ساخت تکنولوژی پاک جزو برنامه‌ کاری مخترعان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: اصفهان از نظر آلاینده‌های آب، خاک و هوا شرایط نامناسبی دارد و مدیریت اصفهان در راستای رفع آن بوده که لازم است مخترعان طرح‌های پژوهشی خود را روی تکنولوژی‌های پاک قرار دهند.

ساخت تکنولوژی پاک جزو برنامه‌ کاری مخترعان قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ اظهار داشت: در حال حاضر فراخوان آن به مراکز علمی داده شده و از ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی که در مسیر ساخت تکنولوژی‌های پاک باشد، استقبال می‌کنیم.
وی بیان داشت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به خوبی در راستای تجاری‌سازی تولیدات علمی وارد شده است که در همین همایش از صنایع مختلف برای تجاری‌سازی تولیدات علمی دعوت می‌شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شعار 'استقلال و آزادی' توانست زمینه‌های نرم‌افزاری مناسب برای اعتلا و توسعه کشور در بخش‌های مختلف از جمله علمی ایجاد کند.
وی با اشاره به کنترل و در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا در آسمان ایران افزود: سرنگونی این هواپیما شاهد خوبی بر این مدعاست.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه آخرین رویکردهای نظامی آمریکا مبتنی بر برخورد سایبری در حوزه آب و فضاست، تصریح کرد: آمریکا در این زمینه در مواجهه با ایران دچار چالش شده است.
وی به ظرفیت و توانایی موجود در اصفهان اشاره کرد و گفت: این استان با بیش از 100 واحد آموزش عالی، 200 هزار دانشجو و مراکز علمی و تحقیقاتی، سرآمد زمینه‌ساز فعالیت‌های برتر علمی و تحقیقاتی کشور شده است.
استاندار اصفهان افزود: این استان در بسیاری از عرصه‌های علوم و فنون مانند رادار، ساخت زیردریایی، علوم دفاعی، ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و سلول‌های بنیادین حرف نخست را در کشور می‌زند.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در زمان حاضر به دلیل آلایندگی آب، خاک و هوا در شرایط خوبی قرار نگرفته است، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان از اختراعات و ایده‌های نوین در زمینه انرژی پاک و فناوری‌های برتر به‌ منظور رفع این مشکلات استقبال می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول