اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه فناوری و تحول اداری گلستان مصوب شد؛

کمیته تخصصی برای حمایت از طرح‌های مخترعان آزاد فعال شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان یکی از مصوبات کارگروه فناوری و تحول اداری را تشکیل کمیته تخصصی برای حمایت از طرح‌های مخترعان آزاد برشمرد.

کمیته تخصصی برای حمایت از طرح‌های مخترعان آزاد فعال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت شامگاه شنبه در ششمین کارگروه فن آوری و تحول اداری اظهار داشت: به منظور بررسی و حمایت از طرحهای مخترین آزاد کمیته تخصصی در این حوزه فعال شود تا از طریق تسهیلات کمی از دغدغه‌های مخترعان آزاد را مرتفع سازد .  
وی توجه ویژه به پژوهش‌ها، حضور فعال و گسترده در جشنواره ملی به منظور تبادل و کسب تجربه و ارائه آخرین یافته های استانها در این حوزه، تبلیغات گسترده و هدفمند برای نخبگان برای حضور در مسابقات فن آوری را از دیگر مصوبات این کارگروه برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز باید در استان‌ها رقابت علمی وجود داشته باشد و با استفاده از دستاوردها و نقاط ضعف و قوت دستاوردهای استان‌های دیگر گلستان را از لحاظ رتبه علمی به جایگاه خوبی برسانیم و برای تحقق این امر در داخل استان با همکاری بین دانشگاهها و مراکز پژوهشی رفاقت علمی را به وجود بیاوردید.
قناعت همچنین خواستار همکاری دستگاه‌ها، بخش صنعت و دانشگاه برای حل مشکلات شد و گفت: در طرحهای پژوهشی باید اولویت های استان در نظر گرفته شود.
وی اهتمام ویژه مراکز رشد و مشارکت همه جانبه مراکز علمی ، تحقیقاتی را به منظور راه اندازی پارک علم و فن آوری استان خواستار شد و بیان داشت: تجاری سازی طرحها با حمایت مراکز دانش بنیان و حضور فعال در برنامه های هفته پژوهش و ساماندهی اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌ها از دیگر فعالیت هایست که باید در دستور کار ششمین کارگروه فن آوری و تحول اداری قرار بگیرد.
گفتنی است در پایان این جلسه از مقام آوران جشنواره علم و عمل با اهدای جوائزی تقدیر به عمل آمد گلستان در جشنواره علم و عمل حائز رتبه برتر کشوری شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول