اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بانه اعلام کرد

حضور 100 هنرمند نابینا و کم‌بینا در جشنواره موسیقی صدای سپیده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه از حضور 100 هنرمند نابینا و کم‌بینای کشور در دومین جشنواره موسیقی صدای سپیده خبر داد.

حضور 100 هنرمند نابینا و کم‌بینا در جشنواره موسیقی صدای سپیده

هیوا حاجی‌محمدی در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج بر ضرورت بهره‌مندی از توان و استعداد هنری نابینایان و کم‌بینایان کشور تاکید و اظهار کرد: قریب به 100 نفر از هنرمندان نابینا و کم‌بینای کشور در جشنواره دو روزه موسیقی صدای سپیده باهم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، این جشنواره به همت انجمن موسیقی شهرستان بانه و تعدادی از فارغ‌التحصیلان موسیقی این شهرستان طراحی و به جامعه فرهنگ و هنر استان تقدیم شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه خاطرنشان کرد: تجربه ارزشمند برگزاری نخستین دوره این جشنواره در کنار نبوغ هنری که در هنرمندان نابینا و کم‌بینای موسیقی مشاهده شد ما را به برگزاری منظم این جشنواره ترغیب و مکلف کرد.

حاجی‌محمدی با بیان اینکه نخستین دوره این جشنواره در سال 84 در بانه آغاز شد، اضافه کرد: دومین مرحله برگزاری جشنواره با وقفه‌ای نسبتاً طولانی و پس از چند نوبت تغییر زمان، در شهریور ماه‌ جاری برگزار می‌شود.

وی در پایان از تلاش‌های فرماندار، رئیس ستاد اجرایی جشنواره به منظور فراهم کردن زمینه برگزاری این رویداد بزرگ هنری و پشتیبانی‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول