اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

موسیقی فیلم‌های سینمایی مجوز رسمی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قرار است از این به بعد تمام موسیقی‌های فیلم‌های سینمایی تولید شده در کشور مجوز رسمی از اداره کل موسیقی وزارت ارشاد بگیرند.

موسیقی فیلم‌های سینمایی مجوز رسمی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید شاه‌آبادی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: در گذشته چنین روال و روندی نبوده و بدون اجازه اداره کل نظارت بر موسیقی وزارت ارشاد تولید برنامه انجام می‌شده است ولی از این به بعد قرار است تمام آثار مورد ارزیابی قرار گرفته و از کانال شورای ارزشیابی موسیقی وزارت ارشاد مجوزهای لازم صادر شود.

وی از تبدیل شورای موسیقی به پنج شورای تخصصی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع برنامه‌های ارائه شده در حوزه موسیقی شوراهای تخصصی را راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم در این زمینه حرکت مثبت و مطلوب رو به جلو را انجام دهیم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در جشنواره موسیقی فجر امسال از تولید قطعات موسیقیایی تاثیر‌گذار استان‌ها استفاده شده و تلاش می‌کنیم امسال نیز همین روند را ادامه دهیم، یادآور شد: یکی از اهداف ما توجه به موسیقی استان‌ها به ویژه موسیقی سنتی و مقامی است.

* برنامه‌هایی تجلیلی در شأن مرحوم سمندریان اجرا می‌شود

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاد سمندریان به عنوان پدر تئاتر ایران یاد کرد و گفت:‌ ما در جشنواره فجر و همچنین اردیبهشت تئاتر ایران از این استاد فقید تجلیل کردیم و جا دارد بار دیگر رحلت این استاد فرهیخته در حوزه هنر و نمایش را به جامعه هنری تسلیت عرض کنیم.

شاه‌آبادی بیان داشت:‌ اداره کل هنرهای نمایشی در مراسم تدفین و خاکسپاری مرحوم سمندریان و تکریم شان و جایگاه وی برنامه‌های مناسبی را اجرا کرده و در آینده نیز در تجلیل از این استاد که سه نسل تئاتری ما مدیون او هستند برنامه تجلیل مناسبی را نیز برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول