اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

جشنواره موسیقی منطقه‌ای به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره موسیقی به ‌صورت منطقه‌ای به میزبانی استان مرکزی خبر داد.

جشنواره موسیقی منطقه‌ای به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره نیمه دوم سال جاری در شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در  سال جاری برگزاری پنج جشنواره ملی را بر عهده دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: برگزاری جشنواره ملی اخلاق و آداب رضوی، جشنواره ملی کاریکاتور خلیج فارس، برگزاری جشنواره تابلو فرش قرآنی با عنوان نگار وحی، برگزاری همایش تجلی آیات قرآن در اشعار تعزیه و برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب از جشنواره‌های ملی هستند که به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

مشایخی گفت: در کنار برگزاری این جشنواره‌ها کارگاه‌های علمی پژوهشی نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه از راه‌اندازی فروشگاه نگار ظرف چند هفته آینده خبر داد و بیان داشت: این فروشگاه در لابی مجتمع ستارگان اراک برپا می‌شود که در آن آثار تولیدی هنرمندان با هدف حمایت از قشر هنرمند به فروش می‌رسد.

مشایخی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امسال برنامه‌های پیشنهادی خود را به عنوان تنها اداره کل تقدیم وزارت ارشاد کرد که به همین دلیل لوح تقدیر را از وزارت ارشاد دریافت کرد.

وی تاکید کرد: اجرای تمامی برنامه‌ها به بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که تلاش برای جذب اعتبار و اجرای برنامه‌ها در دست اقدام است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول