اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس خبر داد

درخواست برپایی چند کنسرت موسیقی پاپ در چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس از درخواست برپایی چند کنسرت موسیقی پاپ در این شهر خبر داد و بیان داشت: اجرای کنسرت موسیقی پاپ نیز یکی از برنامه‌های تابستان است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

درخواست برپایی چند کنسرت موسیقی پاپ در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمد شریفی بعدازظهر امروز در نشستی خبری با خبرنگاران به تشریح عملکرد سه ماهه اول سال جاری و برنامه‌های در دست اقدام این اداره در سه ماهه تابستان پرداخت.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال پرباری برای ارشاد چالوس بوده است، افزود: در کنار تلاش‌های کارشناسان و کارکنان اداره ارشاد چالوس، میزان اطلاع‌رسانی به موقع و ارتباط اصحاب رسانه با این اداره موجب شد تا این اداره یکی از ادارات فعال ارشاد اسلامی در سطح استان باشد.

شریفی ادامه داد: در سه ماهه اول امسال فعالیت‌های بسیاری از سوی اداره ارشاد شهرستان با مشارکت نهادهای مختلفی همچون دفتر امام جمعه، تبلیغات اسلامی و سپاه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: طرح دیوارنویسی در سطح شهر که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت تا طی آن چهره دیوارهای شهر با هنرنمایی هنرمندان چالوسی زیباسازی شود، همچنان ادامه خواهد داشت.

شریفی خاطرنشان کرد: استفاده از شخصیت‌ها و سخنرانان برجسته کشوری با مشارکت دفتر امام جمعه و تبلیغات اسلامی همچون حجت الاسلام نقویان که مورد استقبال کم نظیر جوانان مواجه شد، تجلیل از هنرمندان تئاتر شهرستان، اجرای کنسرت موسیقی پاپ، اجرای موسیقی دستگاهی ایران به مناسبت اعتیاد شعبانیه، حضور رضا عطاران کارگردان فیلم سینمایی خوابم می‌آد در سینما جهان‌نمای چالوس و ... از جمله فعالیت‌های صورت گرفته این اداره در کنار درخشش هنرمندان این شهر از جمله ایمان جواهری پور طراح فرش در سطح کشور بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام این اداره نیز بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی طرح‌های دریا را به‌عنوان مسئول فرهنگی آن در دست اجرا داریم و طی آن هنرمندان شهرستانی را برای اجرای جنگ‌های هنری معرفی خواهیم کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس صدور مجوز نمایشگاه کتاب در دو نقطه طرح دریا، برنامه‌ای 60 روزه با مشارکت سپاه در صورت دایر بودن طرح دریا در ماه رمضان و تایید استان، تدارک و آماده‌سازی ساختمان جنب اداره ارشاد برای فعالیت‌های انجمن‌های هنری و ادبی، یادواره شهدای روحانی و بیداری اسلامی غرب استان به میزبانی چالوس، ادامه طرح میهمان ماه با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری، برگزاری جشن روز سینما با حضور یکی از چهره‌های مطرح سینما و ... را از جمله برنامه‌های این اداره در ایام تابستان ذکر کرد.

وی همچنین از درخواست برپایی چند کنسرت موسیقی پاپ در این شهر خبر داد و بیان داشت: اجرای کنسرت موسیقی پاپ نیز یکی از برنامه‌های تابستان است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

شریفی گفت: در برگزاری کنسرت‌های قبلی که استقبال گسترده هموطنان دیگر نقاط را به همراه داشته همکاری نهادهای مختلف و مسئولان استانی و شهرستانی بسیار خوب بوده است.

وی همچنین از اجرای نقاشی‌های سه بعدی در سطح دیوارهای شهر برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این طرح با همکاری شهرداری چالوس و برای شروع روی دیوار شهرداری این شهر توسط حجت عیسی‌پور هنرمند بومی اجرایی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا از ادارات و نهادهای مختلف شهر می‌خواهیم هریک متناسب با فعالیت سازمانی خود طرح‌ها و ایده‌های خود را به ما ارایه دهند تا در اجرای هرچه بهتر آن از این ایده‌ها بهره بگیریم.

شریفی همچنین از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان و با همکاری تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه این شهر خبر داد و گفت: اجرای برنامه های قرآنی همچون ترتیل و قرائت یک جزء از قرآن کریم بعد از نمازهای ظهر و عصر، محفل انس با قرآن در مساجد شهر و روستا، برنامه‌های ویژه شب‌های 19،21 و 23 رمضان از 12 شب تا سحر با صرف سحری، اجرای سخنرانی با حضور سخنرانان برجسته کشوری و استانی و ... از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهد بود.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول