اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

افزایش 14 درصدی اعتبارات کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: اعتبار کرمان 14 درصد افزایش یافته است.

افزایش 14 درصدی اعتبارات کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی و تقسیم اعتبارات شهرستان کرمان اظهار داشت: 53 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در سال جاری برای شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است.

وی میزان اعتبار شهرستان کرمان طی سال گذشته را 47 میلیارد تومان ذکر کرد و بیان داشت: اعتبار سال جاری نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد یافته است.

سعیدی عنوان کرد: 32 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار استانی، 9 میلیارد و 200 میلیون تومان از دو درصد نفت و گاز و 11 میلیارد و 750 میلیون تومان از الزامات به شهرستان کرمان اختصاص داده شده است.

وی از توزیع اعتبارات شهرستان کرمان در بخش‌ سالن‌های چندمنظوره، شاخص‌های فرهنگی، احداث پایگاه‌های بسیج، شهرک‌های صنعتی، آب روستاها و طرح‌های هادی روستایی خبر داد.

سعیدی ابراز داشت: 2 میلیارد و 900 میلیون تومان به سالن‌های چندمنظوره، 3 میلیارد و 600 میلیون تومان به شاخص‌های فرهنگی، یک میلیارد تومان به آب روستاها اختصاص داده شده است.

فرماندار کرمان خاطرنشان کرد: ملاک در توزیع اعتبارات شهرستان کرمان بر اساس واقعیت‌هایی است که در شهرها و روستاها وجود دارد، زیرا تاکنون از 90 درصد روستاهای شهرستان بازدید کرده‌ایم.

سعیدی افزود: نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مناطق و روستاهای مختلف شهرستان کرمان بازدید کرده‌اند و در توزیع اعتبارات مشکلات مطرح شده از سوی این نمایندگان نیز لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات شهرستان کرمان با حضور مدیران و ارائه طرح و پروژه از سوی آنها صورت گرفته است، افزود: مدیران باید در مبادله موافقت‌نامه‌ها و آغاز فعالیت‌ها سرعت عمل داشته باشند.

سعیدی گفت: مدیران بر اجرای پروژه‌ها نظارت مستمر و مستقیم داشته باشند و تغییرات را با هماهنگی انجام دهند.

وی با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل‌های در حال ساخت شهر کرمان بیان داشت: در سال جاری نیز همین میزان اعتبار به این پل‌ها اختصاص می‌یابد.

سعیدی خواستار احداث فضاهای سبز توسط شهرداران در مناطق مختلف کرمان شد و ابراز داشت: تقاطع غیرهمسطح باغ شاهزاده باید توسط میراث فرهنگی و اداره راه و شهرسازی اجرایی شود.

این مسئول از کلنگ‌زنی توسعه باغ شاهزاده ماهان خبر داد و عنوان کرد: این باغ تا نزدیکی جاده اصلی ماهان گسترش می‌یابد.

سعیدی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم خرید کالاهای خارجی ابراز داشت: دستگاه‌های دولتی حق خرید کالاهای خارجی را ندارند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول