اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

افتتاح 62 پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح حدود 62 پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 62 پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید را اسوه تقوی دانست و بیان کرد: این دو بزرگوار سرلوحه تمام دولت‏های بعد از انقلاب بودند و دولتمردان به تبعیت از راه آنها افتخار می‏کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‏های دولت‏های قبلی در ارائه خدمت به مردم افزود: دولت احمدی‏نژاد همه توان خود را در راه خدمت به مردم نهاده و کمتر فرصت یافته تا به تبلیغات بپردازد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: پرکاری و تلاش شبانه‏روزی در خدمت‏رسانی به مردم وجه تمایز دولت‏های نهم و دهم از سایر دولت‏هاست.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این دیدار مقام معظم رهبری به چند ویژگی بارز دولت اشاره کردند که از جمله آن می‏توان به توجه زیاد به مسائل عمرانی، پیشرفت در مسائل علمی و فناوری، ارتقای جایگاه در سیاست خارجی و برجسته شدن ارزش‏های استکبارستیزی و ارتباط گسترده با مردم اشاره کرد.

وی تاکید کرد: نظام استکبار و چند کشور سلطه‏طلب می‏خواهند این حرکت رو به جلو ملت ایران را کند کنند و از هر تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‏کنند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: دلیل این همه دشمنی الگو بودن ایران اسلامی برای دیگر کشورها است که دشمن از این موضوع می‏ترسد.

قاسمی‏فرزاد اظهار کرد: به لطف خداوند دشمن تاکنون از اقدامات خود نتیجه‏ای حاصل نکرده و به اعتراف خود غربی‏ها هرچه فشار و تحریم بیشتر می‏شود، حرکت عظیم ملت ایران توسعه و پیشرفت خود را حفظ خواهد کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان دماوند، دلیل موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر اقدامات دشمن عنایت خاص خداوند متعال، وحدت و انسجام مردم و رهبری مقتدرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دماوند برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت را با هدف تبیین و ارائه تصویری از تلاش و اقدامات و عملکرد دولت در هفت سال گذشته دانست که با کمک و همیاری همه مسئولان اجرایی شهرستان به اجرا گذاشته شده است؛ گرچه بسیاری از اقدامات دولت را نمی‏توان در قالب نمایشگاه و تصویر بیان کرد اما سعی شده در حد توان این اقدامات در معرض دید عموم قرار داده شود.

فرماندار شهرستان دماوند هدف برپایی نمایشگاه را جمع‏بندی عملکرد دولت در هفت سال گذشته عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه همچون کتابی است که چکیده عملکرد هفت ساله دولت‏های نهم و دهم را در خود گنجانده است.

قاسمی‏فرزاد با قدردانی و سپاس از تمامی مسئولان شهرستان که در برپایی این نمایشگاه همراهی تمام و کمال داشتند، گفت: افتتاح حدود 62 پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که از روز نخست هفته دولت با گشایش پروژه‏ها و در رأس آنان افتتاح گلزار شهدا انجام شده است.

وی افزود: در طول هفت سال گذشته حدود 270 میلیارد تومان صرفا در بخش تملک دارایی، توسعه و عمران شهری و روستایی در حوزه‏های مختلف زیرساختی، اعم از مسکن، آب، راه، برق، گاز، تلفن و ...هزینه شده است که این آمار و ارقام فقط گزارشی اجمالی از فعالیت‏های انجام شده می‌باشد که در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول