اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مشکل پروژه‌ها در مازندران بودجه و اعتباری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مشکل پروژه‌ها در مازندران اعتباری است.

مشکل پروژه‌ها در مازندران بودجه و اعتباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هادی ابراهیمی عصر امروز در آیین افتتاح دو مجتمع آبرسانی به روستاهای شهرستان آمل با اشاره به اینکه هیچ مشکل مدیریتی در استان نیست که قابل حل نباشد، بیان کرد: باید تلاش کنیم برای هر مشکلی راه حلی پیدا کرده و از آن برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم مشکلات را حل کنیم نه اینکه بار مشکلات در استان را افزایش دهیم، افزود: عمده مشکلات در مازندران مشکلات اعتباری است که موجب شده پروژه‌ها زمان‌بر شوند.

ابراهیمی با اعلام اینکه در جاهایی که پروژه‌ها از سوءمدیریت رنج می‌برند باید عوامل شناسایی و رفع شوند، اظهار داشت: مازندران جایگاه  خوبی در بخش‌های مختلف دارد و با مدیریت صحیح می‌توان به پیشرفت استان کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم با کار بیشتر خواسته‌های مردم استان را برآورده کنیم، تصریح کرد: امیدواریم مدیران تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران بیان داشت: حضور اجتماعی که بعد از اجتماع در سازمان بین‌الملل بزرگ‌ترین گردهمایی سران کشورها به شمار می‌رود برای ایران فرصت مناسبی است.

وی افزود: این اجلاس در تاریخ سرزمین ایران بی‌سابقه بوده و موجب تعمیق روابط ایران با سایر کشورها می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه ایران در شرایط تحریم این اجلاس را میزبانی می‌کند، گفت: این اجلاس می‌تواند زمینه خوبی برای توسعه روابط سیاسی ایران قلمداد شود.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول