اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

0.5 تا 3 درصد اعتبار پژوهشی باید جذب شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: در کنار تعیین اولویت‌های پژوهشی ضرورت دارد 0.5 تا 3 درصد اعتبار پژوهشی دستگاه‌ها به دور از هرگونه تمرکز در دستگاه‌های مختلف هزینه شود.

0.5 تا 3 درصد اعتبار پژوهشی باید جذب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل علیپور ظهر امروز در جلسه کار گروه پژوهش استان اردبیل اظهار داشت: ‌هر دستگاه موظف است این اعتبار پژوهشی خود را با اولویتی که تعیین شده است هزینه کند و ضرورت دارد در این زمینه با برنامه و تدبیر مناسب به جلو حرکت کنیم تا با تکیه بر توانمندی‌های استان نظیر بخش کشاورزی و معدن و صنعت بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

وی ظرفیت استان را در استخراج معادن بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: ما تنها با تکیه بر تولید کالاهای معمولی و در رقابت با کشورهای چین و ژاپن که به مرز تولید انبوه رسیده‌اند نمی‌توانیم رقابت اقتصادی داشته باشیم بلکه تنها ظرفیتی که می‌تواند استان را موفق کند استخراج مواد کانی و معدنی است که خود پایه و اساس تولید و توسعه صنایع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل با بیان اینکه هر منطقه کوهستانی این استان پر از معادن کمیاب و قابل اتکا است، خاطرنشان کرد: ما زمانی می‌توانیم به توانمندی واقعی در بخش کشاورزی، معدن و حتی آب‌های زیرزمینی دست یابیم که مطالعات بر پایه واقع‌بینی و براساس توانمندی‌ها صورت گرفته باشد.

تعدیل 20 درصد نیروی انسانی دولتی در هر برنامه توسعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیپور بیان داشت: کوچک‌سازی از سیاست‌های اصلی دولت خدمتگزار است و قرار است در هر برنامه توسعه 20 درصد تعدیل نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

این مسئول با اعلام اینکه ما با پشت میز‌نشینی نمی‌توانیم مشکلات متعدد کشورمان را برطرف کنیم، گفت:‌ ما به نیروهای خلاق، کار‌آفرین، مبتکر و با همت در زمینه‌های مختلف نیاز داریم و شایسته است به دور از هرگونه احساسی عمل کردن سمت و سوی کار و اشتغال را به سمت مردمی شدن و خصوصی‌سازی سوق دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل ضرورت ارتباط با صدا و سیما و رسانه‌ها را در ارائه توانمندی‌ها خاطرنشان کرد و اظهار داشت: ‌به یقین این پیوند بهترین فرصت را در توسعه همه جانبه منطقه و ارائه توانمندی‌ها فراهم می‌آورد که از صدا و سیما انتظار داریم با تولید و پخش برنامه‌های حوزه تحقیقاتی و پژوهشی یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول