اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

افتتاح سالن‌های ورزشی خلخال با 18 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: سالن‌های ورزشی لرد، شال و برندق با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در هفته دولت بهره‌برداری شد.

افتتاح سالن‌های ورزشی خلخال با 18 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز به مناسبت هفته دولت و در جمع اهالی خلخال در مصلی آیت‌الله خامنه‌ای این شهرستان اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌های ورزشی شاهد رونق فرهنگ ورزش در روستا و شاهد تامین نیاز جوانان به فضای‌های ورزشی برای جوانان روستایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سال جاری دو پروژه جدید شامل زورخانه خلخال و خوابگاه ورزشی احداث خواهد شد که شاهد پویایی ورزش سنتی زورخانه‌ای و پهلوانی در خلخال و همچنین با ایجاد خوابگاه میزبان حضور اردوهای مختلف تیم ملی در این شهرستان خواهیم بود.

این مسئول با تبریک فرا رسیدن هفته دولت چشم‌انداز 20 ساله شهرستان خلخال را یادآور شد و بیان داشت: در 20 سال آینده شهرستان خلخال به قطب طبیعت درمانی غرب کشور تبدیل خواهد شد.

فرماندار خلخال بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان اگر برنامه تدوین شده منظم نداشته باشند به لحاظ مراجعات مردمی و به دلیل تغییر و تحول مدیران و تغییر سیاست‌ها دچار روزمرگی خواهند شد که بزرگترین آفت دستگاه‌های اجرایی نیز نبود برنامه است.

وی ادامه داد: مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال در طی 1.5 سال گذشته بر محوریت برنامه‌های 20 ساله خلخال تدوین شده که ما در این برنامه چشم‌انداز تعریف شده‌ای را برای شهرستان شاهدیم.

عبداللهی ابراز داشت: در این برنامه 20 ساله بیش از 120 پروژه بزرگ برای شهرستان خلخال تعریف شده که در همین سال تبدیل خلخال به قطب طبیعت‌درمانی شمال کشور، کشاورزی ارگانیک و صنعت متناسب با منطقه را شاهد خواهیم بود.

این مسئول لازمه رسیدن به این چشم‌انداز را فعال شدن سایت‌های گردشگری شهرستان عنوان کرد و افزود: 14 سایت گردشگری در شهرستان خلخال تعریف و نقشه راه مشخصی برای آن تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در محور دوم توسعه شهرستان خلخال در حوزه کشاورزی نیز 4 هزار هکتار باغات کشاورزی شهرستان به 10 هزار هکتار تبدیل شده و در حوزه تولید باغات با تولید میوه‌های ارگانیک و طبیعی شاهد توسعه شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول