اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

افزایش 2 برابری اعتبارات آب روستایی آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در اعتبارات سال جاری شهرستان آمل اعتبارات آب روستایی شهرستان آمل دو برابر شده است.

افزایش 2 برابری اعتبارات آب روستایی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در آیین بهره‌برداری از مجتمع‌های آبرسانی به 9 روستای این شهرستان با بیان اینکه شهرستان آمل آب شهرهای گروه الف مازندران را تامین می‌کند، اظهار داشت: این امر نیازمند تامین آب مناطق موردنیاز آمل است.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست در اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال‌جاری پروژه‌های آبرسانی است، تصریح کرد: در سال‌جاری آب روستایی با دو برابر و آب شهری با افزایش سه برابری اعتبارات مواجه بودند.

اکبرزاده با بیان اینکه شهرستان آمل از شهرهای پرجمعیت و یکی از سه شهرستان پرجمعیت مازندران به شمار می‌رود، تصریح کرد: این امر نیاز به توسعه شبکه‌های آبرسانی در این شهرستان را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در هفته دولت افتتاح پروژه‌های آبرسانی از اقدامات موثر در زمینه نشان دادن اقدامات دولت برای رفع نیازهای مردم است، افزود: امیدواریم اقدامات صورت گرفته که بر گرفته از سیره شهید رجایی و باهنر است بتواند زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان را فراهم کند.

فرماندار آمل با بیان اینکه در زمینه تامین آب شرب شهرستان نیاز به مساعدت همه مسئولان استانی وجود دارد، گفت: آبرسانی جایی است که نگاه به مسئله محرومیت‌زدایی دولت بیش از گذشته مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت 27 پروژه عمرانی و تولیدی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 52 میلیارد و 438 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش فارس، همزمان با هفته دولت دو مجتمع آبرسانی برای تامین آب 9 روستای شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول