اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

فرهنگیان بازنشسته همچنان منتظر تحقق وعده‌های دولت هستند

خبرگزاری فارس: معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: فرهنگیان بازنشسته همچنان منتظر تحقق و عملیاتی شدن وعده‌های تحقق نشدنی دولت هستند و دولت نباید بیش از این، این افراد را منتظر بگذارد.

فرهنگیان بازنشسته همچنان منتظر تحقق وعده‌های دولت هستند

رضا باغبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر روز که می‌گذرد درد‌ها، مشکلات و آسیب‌های فرهنگیان بازنشسته بیشتر می‌شود، اظهار کرد: فرهنگیان بازنشسته برای مقابله با مشکلات و چالش‌های موجود نیازمند یک پشتوانه قانونی و یک حامی هستند.

وی اضافه کرد: البته بی‌مهری‌های دولت نسبت به این افراد روز به روز بیشتر می‌شود و این موضوع نیز طی سال‌های گذشته درصد آسیب‌پذیری این افراد را به میزان بسیاری افزایش داده است.

معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تاکید بر اینکه حدود 800 هزار بازنشسته فرهنگی در سطح کشور وجود دارد که حدود 60 هزار نفر از این افراد به اصفهان اختصاص دارند، تصریح کرد: پرداخت مطالبات پنج ساله فرهنگیان بازنشسته از سوی دولت و اجرایی شدن بیمه طلایی از مهم‌ترین خواسته‌های این افراد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای کامل قوانین از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات فرهنگیان بازنشسته از دولت و مسئولان بالادستی است، ادامه داد: فرهنگیان بازنشسته همچنان منتظر تحقق و عملیاتی شدن وعده‌های تحقق نشدنی دولت هستند و دولت نباید بیش از این، این افراد را منتظر بگذارد.

باغبانی با اشاره به اینکه دولت درصدد است که بدهی یک‌هزار و 830 میلیارد تومانی خود را در قالب سهام به بازنشستگان فرهنگی پرداخت کند، تاکید کرد: دولت باید حق و حقوق معوقه فرهنگیان بازنشسته را به صورت یکجا پرداخت کند و این افراد با نحوه پرداختی دولت مخالف هستند و سزاوار نیست طلب فرهنگیان بازنشسته پس از پنج سال به صورت قطره‌چکانی به آنها پرداخت شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول