اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع):

کانون بازنشستگان سپاه حضرت سیدالشهدا‌ء (ع) راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران پیشکسوتان را هویت لشگر 10 و سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) دانست و از راه‌اندازی کانون بازنشستگان این سپاه خبر داد.

کانون بازنشستگان سپاه حضرت سیدالشهدا‌ء (ع) راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری ساعاتی پیش در مراسم یاد یاران که با حضور فرماندهان و پیشکسوتان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار شد، هویت لشگر 10 و سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) را پیشکسوتان آن دانست و ابراز امیدواری کرد این ارتباط با مجموعه حضرت سیدالشهداء (ع) حفظ شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) در ارتباط با مراسم دیدار یاد یاران گفت: با توجه به تفکیک بین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برای اینکه این پیوستگی و ارتباط حفظ شود، کانون پیشکسوتان تاسیس شد و طی آن سردار محقق و فلکی که مسئولیت این کانون را بر عهده دارند، تلاش می‌کنند که این ارتباط‌ها حفظ شود.

راه‌اندازی کانون بازنشستگان

نصیری در ادامه از راه‌اندازی کانون بازنشستگان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) خبر داد و افزود: به فضل خدا اطلاعات دوستان در این مراسم گرفته می‌شود و در تلاش هستیم که این ارتباط همواره وجود داشته باشد و ما بتوانیم ارتباطی شایسته با دوستان داشته باشیم.

روز قدس و یاد یاران سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) با اشاره به جلساتی که در ارتباط با برگزاری مراسم یاد یاران برگزار شد، خاطرنشان کرد: طی جلساتی که در این ارتباط داشتیم، مقرر شد این محفل ویژه را که به لطف خدا برای سالیان سال برگزار می‌کنیم، در محل سپاه حضرت سیدالشهدا‌ء (ع) در شهرری و زمان برگزاری آن روز قدس باشد.

وی در ادامه با اشاره به قدمت برگزاری دیدار یاد یاران گفت: این دیدار از سالیان گذشته برگزار می‌شود و امسال نخستین سالی است که پس از استقرار سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) در شهرری در این مکان برگزار می‌شود و این مراسم به فضل خدا برای سالیان سال در همین فضا برگزار می‌شود.

نصیری با تاکید بر برگزاری یادواره‌های گردانی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم خاطره گذشته را داشته باشیم، یادواره‌های گردانی در سال جاری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) خاطرنشان کرد: همان‌گونه که یادواره گردان المهدی (عج) برگزار شد، تلاش ما این است که با همت همه دوستان مجموعه بتوانیم یادواره‌هایی را هم برگزار کنیم.

برگزاری مراسم سالروز تشکیل سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) در وزارت کشور

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) از برگزاری مراسم سالروز تشکیل این سپاه خبر داد و گفت: این مراسم آبان ماه سال جاری همزمان با سالروز تشکیل تیپ حضرت سیدالشهداء (ع) در وزارت کشور برگزار می‌شود.

نصیری از پیشکسوتان سپاه حضرت سیدالشهداء خواست پیشنهادات سازنده خود در ارتباط با ایجاد ارتباط بین گذشته و حال را ارائه دهند و تاکید کرد: از پیشکسوتان و فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) خواهشمندم پیشنهادات خود را از این سپاه دریغ نکنند، چرا که ما نیاز به ارتباط با شما عزیزان داریم.

این گزارش حاکی است،‌ گردهمایی فرماندهان قدیم و جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با عنوان همایش «یاد یاران» با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، بهرام حسینی مطلق فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)، عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه فاطمةالزهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) در شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول