اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد:

مصوبه استفاده رایگان بازنشستگان از اتوبوس لازم‌الاجراست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: مصوبه شورای اسلامی این شهر مبنی بر استفاده رایگان بازنشستگان از اتوبوس درون شهری و سایر خدمات لازم‌الاجرا است.

مصوبه استفاده رایگان بازنشستگان از اتوبوس لازم‌الاجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابراهیم امانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ شورای اسلامی این شهر با هدف تکریم از خدمات فرهنگیان و بازنشستگان اقدام به تصویب استفاده رایگان بازنشستگان از اتوبوس‌های شرکت اتوبوس‌رانی کرده است.

وی با انتقاد از اقدام اخیر اتوبوس‌رانی در عدم اجرای مصوبه شورای اسلامی بجنورد گفت: این مصوبه شورای شهر لازم‌الاجرا بوده و همچنان به قوت خود باقی است.

امانی با تاکید بر اینکه کسی نمی‌تواند این مصوبه شورای اسلامی بجنورد را که به تایید فرمانداری و استانداری نیز رسیده شده لغو کند، افزود: هیچ مدیری در درون شهرداری حق ندارد این مصوبه شورا را کان لم یکن کند.

وی تصریح کرد: این مصوبه شورای اسلامی بجنورد یکی از مصوبات بسیار خوب در راستای تکریم بازنشستگان بوده که اکثر آنان سالمند نیز محسوب می‌شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه این مصوبه شورای اسلامی بجنورد با قوت خودش باقی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیرعامل اتوبوس‌رانی به این موضوع کم‌توجهی کرده که باید پاسخگو باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهرداری باید از یک سازمان صرفاً عمرانی به یک سازمان اجتماع محور تبدیل شود، گفت: سازمان اجتماع محور به همه مسائل فرهنگی و اجتماعی مورد نیاز جوامع شهری توجه دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول