اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

46 پروژه بخش کشاورزی بویین زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 46 عنوان پروژه بخش کشاورزی این شهرستان نهایی شده و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

46 پروژه بخش کشاورزی بویین زهرا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی صبح امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بیش از 46 عنوان پروژه مهم کشاورزی در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: تعدادی از این پروژه‌ها به صورت متمرکز در بخش مرکزی و تعداد دیگری نیز در بخش‌های رامند، شال و دشتابی قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: کمک به توسعه متوازن بخش کشاورزی از نیاز‌های روز و اساسی در بویین زهرا است.

وی با بیان اینکه نوآوری در بخش کشاورزی از دغدغه‌هایی است که در چند سال اخیر در شهرستان بویین زهرا به صورت مرتب پیگیری شده، عنوان کرد: نظرات مختلفی پیرامون این موضوع از سوی کارشناسان و محققان کشاورزی عنوان شده است که مهم‌ترین آن‌ها به‌کارگیری ابزارآلات نوین است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: لازم است که مسئولان و مدیران جهاد کشاوری در کشور هر از گاهی با نظارت مستقیم بر روند توسعه بخش‌های کاشت و برداشت کشاورزی به این مهم عمل کرده و زمینه‌ساز برداشت گا‌م‌های مؤثر شوند.

احمدی بیان کرد: توسعه و اشاعه فرهنگ کشاورزی لازم است که در کشور به صورت جدی نهادینه شود.

وی با مهم برشمردن توسعه کشاورزی در روستاها و مناطق مختلف تصریح کرد: این مهم جزو اولویت‌های مهم فرمانداری و جهاد کشاورزی بویین‌ زهرا قرار داشته و تاکنون نیز فعالیت‌های رضایت بخشی به انجام رسیده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: کاشت میوه و محصولات باغی نیز در این شهرستان رشد قابل توجهی را نسبت به مدت مشابه در سال 90 داشته است.

احمدی با بیان اینکه هنوز به قله نهایی و اصلی در توسعه کشاورزی دست نیافته‌ایم، خاطرنشان کرد: دستیابی به مقصد نهایی رشد و پیشرفت بستگی به اراده و همت بلند تمام مردم داشته و همه باید برای برآورده شدن این مهم تلاش و کوشش کنند.

وی ابراز کرد: هم‌اکنون رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشاورزان بویین زهرایی در دستور کار فرمانداری بویین زهرا قرار داشته و قرار است برنامه‌های مختلفی در این حوزه انجام شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول