اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا:

600 دانش‌آموز بویین زهرا زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 639 دانش‌آموز این شهرستان زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بویین زهرا قرار دارند.

600 دانش‌آموز بویین زهرا زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، استان قزوین حجت‌الله غلامی عصر شنبه در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 3 میلیارد ریال از سوی افراد خیرخواه به نیازمندان و ایتام بویین زهرایی پرداخت شده است، اظهار کرد: همچنین مقادیر قابل توجهی از انواع محصولات غذایی و سبد‌های کالا از سوی حامیان به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 639 دانش‌آموز در این شهرستان زیر پوشش حامیان قرار دارند، افزود: کمک و دستگیری از جوانان و نوجوانان بی‌بضاعت می‌تواند آنها را برای آینده و تکاپوی بیشتر فعال ساخته و سبب رونق چرخه‌های اقتصادی جامعه شود.

وی با بیان اینکه میزان و نوع فعالیت‌های کمیته امداد بسیار گسترده و در برگیرنده است، عنوان کرد: زمینه‌سازی و تربیت صحیح نیازمندان در کمیته امداد از جایگاه و نقشی ممتاز برخوردار است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه دولت و مردم به نوبه خود مسئول دستگیری و حمایت از اقشار مستضعف و بی حامی هستند، عنوان کرد: نیازمندان در جوامع اسلامی همواره باید مورد تکریم و احترام قرار گرفته و احتیاجات آنها مورد توجه و دستگیری دائم قرار گیرد.

غلامی با اشاره به اینکه نقش کمیته امداد در توسعه اشتغال، محوری و بسیار ارزنده است، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول سال با اجرای طرح‌های مختلف سعی می‌کند تا ضمن برطرف کردن کردن مشکلات و موانع نیازمندان زمینه را برای خودکفایی و اشتغال‌‌آفرینی آنان مهیا کند.

وی با بیان اینکه حوزه امور مشارکت‌های شهروندان در کمیته امداد از جایگاه بالایی برخوردار است، تصریح کرد: شهروندان این شهرستان در طول سال همواره در طرح‌های اجرایی کمیته امداد حضور داشته و با اهدای کمک و حمایت‌های خویش جلوه‌ای زیبا از نوع‌دوستی را به نمایش می‌گذارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مردم ایران در چنین بلایای طبیعی هیچ‌گاه هموطنان خویش را تنها نگذاشته و با ارسال کمک و هدایای خویش سبب رضایت پروردگار می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول