اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون در بویین زهرا صورت گرفت

واگذاری بیش از 14 هزار انشعاب گاز به مشترکان در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 14 هزار انشعاب گاز از ابتدای دولت نهم تاکنون به مشترکان بویین زهرایی واگذاری شده است.

واگذاری بیش از 14 هزار انشعاب گاز به مشترکان در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمد سعادتمندی عصر شنبه در جلسه توسعه گازرسانی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از 14 هزار و 560 فقره انشعاب گاز در این شهرستان به مشترکان واگذار شده است، اظهار کرد: همچنین در این مدت بیش از 520 کیلومتر از اراضی این شهرستان شبکه‌گذاری شده‌اند.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاها و نواحی مختلف این شهرستان با شتاب بسیار چشمگیری در حال انجام است، افزود: این میزان فعالیت بیانگر ظرفیت‌های فوق‌العاده دولت در بخش گاز و انرژی است.

وی با بیان اینکه توسعه طرح‌های گازرسانی روستایی اعتبار و پشتیبانی‌های بسیار ویژه‌ای را می‌طلبد، تصریح کرد: این پشتیبانی‌ها و حمایت‌ها باید از سوی دولت و مسئولان استانی تأمین شود.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا لزوم توجه به زیرساخت‌ها در عرصه گازرسانی را ضرورتی دانست که بر عهده متولیان اجرایی و امر قرار دارد و بیان کرد: پیشرفت و توسعه بیش از صد درصدی پروژه‌های گازرسانی در برخی از پروژه‌های کلان در سطح کشور بیانگر این است که دولت عزم خود را برای ادامه مسیر سازندگی و عمرانی در کشور بسیج کرده است.

سعادتمندی با بیان اینکه میزان فعالیت‌های هر ارگان نشانگر توسعه و پیشرفت کشور است، تصریح کرد: شهروندان نیز باید با کمک و پشتیبانی از طرح‌های مسئولان زمینه را برای سازندگی و پیشرفت همه‌جانبه در بخش‌های مختلف کشور فراهم کنند.

وی گازرسانی به نواحی و مناطق صنعتی این شهرستان را از جمله برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار برشمرد که در سال جاری تحقق می‌یابد و تصریح کرد: در این زمینه تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مؤثری صورت گرفته که گازرسانی به تعدادی از نواحی آراسنج و دانسفهان از جمله این فعالیت‌ها است.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا ادامه داد: قرار است چند طرح گازرسانی تا پایان سال جاری در بخش‌های چهارگانه این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

سعادتمندی تصریح کرد: روند توسعه طرح‌های گازی در کشور امروز بسیار رضایت‌بخش و امیدوار کننده بوده و مسئولان باید برای ادامه این روند تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول