اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

بویین زهرا به قطب صنعتی قزوین تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: این شهرستان در حال حاضر به یکی از قطب‌های صنعتی استان قزوین تبدیل شده است.

بویین زهرا به قطب صنعتی قزوین تبدیل شده است

احد احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی در این شهرستان در چند سال اخیر بی‌سابقه و چشمگیر بوده است، اظهار کرد: باید از تمام تلاش و اراده خود برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی و تولیدی کشور استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی این شهرستان از توانایی و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در رشد و شکوفایی استان قزوین برخوردار هستند، افزود: در حال حاضر بسیاری از سرمایه‌گذاران کشوری و استانی مایل به حضور و سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین زهرا هستند.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات صنعتگران در مسیر تولید و اشاعه فرهنگ ملی تصریح کرد: اینگونه مشکلات و موانع موجود صنعتی و اقتصادی مقطعی بوده که دولت باید فکر و چاره اساسی برای رفع آنها کند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این شهرستان در حال حاضر به یکی از قطب‌های صنعتی استان قزوین تبدیل شده است، عنوان کرد: این مهم تنها با کار و کوشش به‌دست می‌آید و برای استمرار و ادامه این مسیر باید با سرعت و توان بیشتری حرکت کرد.

احمدی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی آراسنج و دانسفهان با تولید بسیاری از مواد اولیه و مختلف صنعتی نقش مضاعف و حساسی را در رشد و رونق چرخه‌های مهم و شاخصه‌های صنعتی شهرستان بویین زهرا ایفا می‌کنند، ابراز کرد: مدیران و متولیان شهرک‌های صنعتی باید با رسیدگی به وضعیت صنعتگران از مشکلات آنان آگاهی یافته و در صدد رفع آن مشکلات و موانع برآیند.

وی با اشاره به ایجاد طرح‌های توسعه‌محور در این شهرستان افزود: چندین طرح صنعتی و عمرانی همزمان با هفته دولت در تمام بخش‌های این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: استقرار صنایع در خارج از شهرها نیز دغدغه‌ای است که باید در سطح استان قزوین همواره مورد تأکید و نظر مدیران اجرایی قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول