اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت

8 پروژه مهم کشاورزی و عمرانی در بویین زهرا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از هفته خدمت بیش از 8 عنوان طرح مهم در بخش‌های کشاورزی، گازرسانی و عمرانی در شهرستان بویین زهرا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

8 پروژه مهم کشاورزی و عمرانی در بویین زهرا افتتاح شد

احد احمدی صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از 8 پروژه مهم عمرانی در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف برق‌رسانی روستایی، آبخیزداری، آبرسانی روستایی، گازرسانی، آبیاری تحت‌ فشار برای مزارع گندم و محور آسفالته روستای عصمت‌آباد است، اظهار کرد: اعتباری که برای افتتاح این پروژه‌ها در نظر گرفته شده، بیش از 50 میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: توسعه مکان‌های ورزشی سرپوشیده نیز در اولویت کاری متولیان ورزشی این شهرستان برای ایام هفته دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح لوله‌گذاری بخش کشاورزی و نیز استخر پرورش‌ ماهی از برنامه‌های دیگری است که در راستای طرح توسعه روستایی در بخش مرکزی این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: این طرح‌ها با مشارکت ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اجرا شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به موقعیت بسیار مطلوب و ویژه این شهرستان در ترانزیت کالا بیان کرد: باید بتوان شرایطی را مهیا کرد که زمینه بهره‌مندی حد‌اکثری از سود‌آوری و ظرفیت‌ها در این بخش استفاده شود.

احمدی ادامه داد: مسیر خط تولید و صنعت نیز در بویین زهرا در دو سال گذشته شاخصه‌های بسیار خوبی را داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر شهرک‌های صنعتی این شهرستان در وضعیت رضایت‌بخش و فعال به سر برده و هر ساله تعداد قابل توجهی از جوانان به سوی کار در این مشاغل صنعتی سوق می‌یابند، بیان کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی لازم است که با جدیت بیشتری به این مهم توجه کنند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه جوانان جزو سرمایه‌های اصلی کشور برای تولید و توسعه صنعتی هستند، عنوان کرد: این مهم در روند توسعه نقش ‌بسزایی دارد، اما متأسفانه هنوز در بسیاری از نقاط این ضرورت احساس نشده است.

احمدی ادامه داد: لزوم راه‌اندازی جلسات و کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی مسائل و مشکلات جوانان امروز باید در مراکز مختلف و به ویژه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول