اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

برداشت 3500 تن محصول هلو از باغ‌های بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از برداشت بیش از سه هزار و 500 تن محصول هلو در این شهرستان خبر داد.

برداشت 3500 تن محصول هلو از باغ‌های بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مرتضی شعبان‌نژاد صبح امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به برداشت بیش از 3 هزار و 500 تن محصول هلو از مزارع این شهرستان در طول سال گذشته اظهار کرد: این مقدار محصول جمع‌آوری شده در مقایسه با سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به افزایش شاخصه‌های توسعه کشاورزی این شهرستان در طول دو سال اخیر افزود: پیشرفت و آبادانی کشاورزی وظیفه‌ای است که مسئولان و مدیران باید توجه ویژه‌ای به آن داشته و همواره برای این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا قطب تولید بسیاری از محصولات باغی و زراعی است، بیان کرد: حضور کشاورزان و دامداران نمونه و پرتلاش وجهه کشاورزی بویین زهرا را نسبت به شهرستان‌های دیگر استان قزوین متمایز کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه توسعه طرح‌های کشاورزی در کشور بیانگر جهشی بزرگ به سوی عرصه‌های مهم صنعتی و کشاورزی مدرن در دنیا است، تصریح کرد: تحقق اهداف و دستاورد‌های کشور در عرصه اقتصاد و خودکفایی با همت و تولید ایرانی به دست می‌آید.

شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه برخی تصمیم‌گیری‌ها در شیوه مدیریت کشاورزی نیازمند تحول و تغییر است، ابراز کرد: کشاورزان، کارگران و صنعتگران به عنوان پرچمداران توسعه و پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی به شدت نیازمند حمایت و توجه مسئولان و به‌ویژه دولت هستند.

وی لزوم اشاعه فرهنگ کارآفرینی و کمک به بخش‌های مختلف تولیدی در کشور را از وظایف خطیری دانست که در شرایط فعلی بر عهده آحاد ملت قرار دارد و عنوان کرد: جوانان و نوجوانان کشور به عنوان امید‌های جامعه باید با به کارگیری ظرفیت‌های مختلف خویش موجب پیشرفت و توسعه کشور شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بخش‌های کشاورزی و تولیدی در این شهرستان نیازمند کمک‌ها و پشتیبانی‌های بودجه‌ای هستند، اظهار کرد: اگر دولت و مسئولان با یکدیگر وحدت و انسجام عملی بیشتری داشته باشند به طور قطع سازندگی و خدمت‌رسانی در کشور شتاب بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول