اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم صورت گرفت

بهره‌برداری از بیش از 2500 باب واحد مسکن مهر در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 2500 باب واحد مسکن مهر شهری در این شهرستان از ابتدای دولت نهم تاکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از بیش از 2500 باب واحد مسکن مهر در بویین زهرا

احد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تا‌کنون بیش از دو هزار و 456 عنوان واحد مسکن مهر در شهر‌ها و بخش‌های دارای 20 هزار نفر جمعیت ساخته و احداث شده است، اظهار کرد: خدمات دولت‌های نهم و دهم در حوزه مسکن و راه‌سازی بسیار چشمگیر‌تر از دولت‌های گذشته بوده که این امر بیانگر تلاش شبانه‌روزی هیئت محترم دولت است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: این تعداد از واحد‌ها و مجتمع‌های مسکن مهر در قالب طرح‌های مختلف توسعه و عمران شهری راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا از ابتدای دولت نهم تاکنون در بخش‌ها و عرصه‌های گوناگون عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های فراوانی دست‌یافته است، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان در حوزه توسعه و رونق روستایی ابراز کرد: بهره‌برداری از چندین طرح ملی و استانی و نیز رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی روستائیان در دوران دولت‌های نهم و دهم تا حد بسیار چشم‌گیر و حیرت‌‌انگیزی تحقق یافته است.

احمدی با بیان اینکه پیشرفت حوزه‌های ورزشی و فرهنگی نیز در طول شش سال گذشته در شهرستان بویین زهرا شتابان بوده است، عنوان کرد: جوانان در هر دوره‌ای به عنوان نقش‌آفرینان کشور بوده‌اند و در عرصه ورزشی نیز جوانان و ورزشکاران بویین زهرایی توانسته‌اند به موفقیت‌ها و دستاورد‌های گسترده‌ای دست پیدا کنند.

وی با اشاره به تلاش برخی از رسانه‌های معاند و خارجی برای بی‌اهمیت برشمردن خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه دولت‌مردان در عرصه‌های سازندگی بیان کرد: این امر نشان‌دهنده آن است که این رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان هیچ‌گاه از موفقیت‌ها و دستاورد‌هایی که ملت ایران با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی به آنان دست‌یافته است، خشنود نبوده و با انواع ترفند‌ها درصدد ضعیف و بی‌اثر جلوه دادن این پیشرفت‌ها و افتخارات ملی هستند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: امیدواریم که با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه رئیس جمهور و هیئت محترم دولت زمینه توسعه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان مهیا شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول