اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا خبر داد

افزایش مخازن کتاب در کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا از افزایش گنجینه‌ها و مخازن کتاب در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

افزایش مخازن کتاب در کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی بالایی صبح امروز در جلسه کتابخانه‌های شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه افزایش سرانه کتابخوانی در هر جامعه‌ای بیانگر توسعه فرهنگی و اجتماعی در آن جامعه و حکومت است، اظهار کرد: دولت‌ها امروز باید با سیاست‌گذاری صحیح و توجه مداوم به عرصه‌های فرهنگی و به‌ویژه امر بسیار مهم و اجتناب‌ناپذیر کتابخوانی در راستای اشاعه فرهنگ تأثیرگذار مطالعه تلاش کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه رشد و تعالی مسلمانان در گرو عمل به فرهنگ و آموزه‌های راهگشای دین مبین اسلام است، تصریح کرد: مسلمانان امروز به عنوان منادیان حق و پرچمداران فرهنگ و بینش حقیقی وظیفه دارند تا با رشد و خودسازی هرچه بیشتر فرهنگی و اعتقادی خویش سبب اعتلای اسلام و خفت دشمنان شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا از جایگاه ارزشمند و بسیار خوبی نسبت به شهرستان‌های دیگر این استان در زمینه امور کتابخوانی و تشویق جوانان به کسب فرهنگ اسلامی برخوردار است، بیان کرد: تلاش و برنامه‌ریزی نهاد‌های مختلف مانند آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موفقیت در طول دو سال اخیر گسترده و قابل تقدیر بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه مخازن کتابخانه‌های این شهرستان تا پایان اسفند ماه سال جاری افزایش می‌یابد، عنوان کرد: در این زمینه مسئولان و به‌ویژه فرماندار شهرستان بویین زهرا باید با توجه ویژه و اختصاص بیشتر اعتبارات این عرصه را یاری دهد.

بالایی حضور مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌ها در اماکن فرهنگی و به‌ویژه کتابخانه‌ها را سبب تشویق بیشتر جوانان و نوجوانان به سوی امور فرهنگی و امر مطالعه دانست و تأکید کرد: اعتلای همه‌جانبه نظام اسلامی در بخش‌های گوناگون فرهنگی به اراده تک‌تک ایرانیان بستگی داشته و همه باید برای تحقق اهداف و آرمان‌های فرهنگی کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای چهار باب کتابخانه عمومی مجهز است، اظهار کرد: این تعداد در سال جاری با اعطای زمین مناسب از سوی شهرداری بویین زهرا افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول