اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی:

غنی‌سازی اوقاف فراغت جوانان را از خطر اعتیاد حفظ می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت موجب محافظت از جوانان در مقابل آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد می‌شود.

غنی‌سازی اوقاف فراغت جوانان را از خطر اعتیاد حفظ می‌کند

راضیه خدادوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه جوانان در برابر آسیب‌های مختلف اجتماعی و انواع انحراف‌ها مصون باشند باید به طور دقیق و نظام‌مند جهت پر کردن اوقات فراغت آنها تلاش شود تا ضمن شرکت در تفریح‌های سالم برای رشد فکری خود نیز تلاش کنند.

وی یکی از مهم‌ترین تهدیدهای کنونی علیه اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را اعتیاد عنوان کرد و گفت: با هدف ورود به مباحث پیشگیری و آگاه‌سازی جوانان نخستین کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود که امیدواریم با برگزاری این کنگره شاهد اثرات مثبت و ماندگار آن در جامعه اسلامی باشیم.

خدادوست ضمن تقدیر از همکاری‌ها و حمایت‌های صمیمانه انجام یافته، اضافه کرد: این کنگره با هدف تحقق‌یافتن اهداف انسان‌دوستانه با همکاری سازمان‌های مختلف به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با توجه به اعلام حضور اساتید، پژوهشگران مطرح داخل و خارج از کشور و مقامات استانی و ملی در این مراسم اظهار داشت: می‌توان در این کنگره بستر را برای همفکری و هم‌اندیشی ملی و جهانی فراهم آورد که نتیجه آن تعامل هرچه بهتر ارگان‌ها و محققان این عرصه است.

وی اظهار امیدواری کرد که این حرکت علمی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان منجر به ایجاد نگرشی نو در جامعه، در امر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد شود و شاهد اثرهای مثبت آن در جامعه باشیم.

گفتنی است از 18 تا 20 مهر ماه سال جاری نخستین کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول