اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور عنبرآباد:

عدم تعهد شهرداری موجب بی‌اعتمادی مسئولان شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد عنبرآباد گفت: عدم تعهد شهرداری و شورای اسلامی شهر عنبرآباد موجب بی‌اعتمادی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ نسبت به این ۲ نهاد شده است.

عدم تعهد شهرداری موجب بی‌اعتمادی مسئولان شده است

محمد ریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور تأثیر فراوانی در مباحث فرهنگی و اجتماعی این شهرستان داشته است.

وی افزود: از بدو تأسیس این دانشگاه در شهرستان عنبرآباد بیش از 500 دانشجو در این واحد دانشگاهی تحصیل کرده و بیش از 60 نفر در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

ریاحی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور واحد عنبرآباد در هشت رشته در مقطع کارشناسی نیز خدمات آموزشی ارائه می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر این واحد دانشگاهی سه عضو هیئت علمی دارد.

وی ابراز داشت: با همکاری دانشگاه پیام‌نور واحد کرمان و فرمانداری شهرستان عنبرآباد در راستای توسعه تجهیزات متعلق به این واحد آموزشی اقدامات قابل تقدیری انجام گرفته است که می‌تواند فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را در این شهرستان گسترش ‌دهد.

ریاحی عنوان کرد: ساختمان آموزشی این دانشگاه با زیربنای یک‌هزار و 800 مترمربع در زمینی به مساحت پنج هکتار در ورودی شهر عنبرآباد احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد عنبرآباد با ابراز گلایه از شهرداری و شورای اسلامی شهر عنبرآباد گفت: اما به دلیل عدم همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر عنبرآباد خیابان این واحد دانشگاهی حتی یک زیرسازی اولیه نشده و این در حالی است که دو نهاد مذکور هر روز به بهانه‌های غیرمنطقی از هرگونه اقدامی در این زمینه سرباز می‌زنند.

ریاحی بیان داشت: در سال گذشته نیز با هماهنگی کامل شورای اسلامی شهر عنبرآباد و شهرداری عنبرآباد مبلغ 16 میلیون تومان از حساب دانشگاه برای خرید‌ یک دستگاه خودروی سواری ویژه این مجموعه آموزشی به حساب شهرداری عنبرآباد واریز شد.

وی اذعان داشت: اما با ابراز تأسف شهرداری و شورای اسلامی شهر عنبرآباد با گذشت بیش از 10 ماه از تحویل خودرو به این دانشگاه خودداری کرده که این موضوع از نظر این جانب یک نوع کلاهبرداری است.

ریاحی با بیان اینکه شهرداری عنبرآباد به تعهدات خود عمل نمی‌کند، خاطرنشان کرد: این موضوع بارها از طریق مسئولان مربوطه پیگیری شده، اما کماکان بی‌نتیجه مانده است و موجب بی‌اعتمادی دانشگاه و سایر دستگاه‌های اداری به شورای اسلامی شهر و شهرداری عنبرآباد شده است.

وی اظهار داشت: مجموعه مدیریتی این واحد آموزشی با تمام دستگاه‌های اجرایی تعامل و هماهنگی کامل دارد و این امر را همواره سرلوحه کار خود قرارداده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول