اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام:

6 کد رشته به دانشگاه پیام‌نور چرام افزوده شد

خبرگزاری فارس: رئیس پیام‌نور چرام از افزایش 200 درصدی کد رشته‌های تحصیلی این دانشگاه خبر داد و گفت: شش کد رشته به پیام‌نور چرام افزوده شد.

6 کد رشته به دانشگاه پیام‌نور چرام افزوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید حسین گنجی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به تحول چشمگیر در دانشگاه پیام‌نور چرام اظهار داشت: با افزایش شش کد رشته به رشته‌های دانشگاه پیام‌نور واحد چرام، تعداد رشته‌های موجود در این واحد دانشگاهی به 9 رشته افزایش یافت.

وی افزود: با ارتقای سطح دانشگاه از لحاظ تعداد رشته‌ها و همچنین افزایش 200 درصدی رشته‌ها، بدون شک شاهد تحول عظیمی در حوزه آموزش عالی در سطح شهرستان چرام خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور شهرستان چرام با بیان اینکه با مشورت و کار تخصصی و در نظر گرفتن موفقیت شهرستان چرام رشته‌های جدید افزوده شد، عنوان کرد: رشته‌های اضافه شده با محوریت علوم کشاورزی، مدیریت صنعتی و مدیریت جهانگردی است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 150 دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند که پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده شاهد افزایش دو برابری تعداد دانشجویان باشیم.

گنجی‌پور با اشاره به رشته‌های اضافه شده، گفت: این رشته‌ها شامل مهندسی مکانیزاسیون، ماشین‌های کشاورزی، مهندسی کشاورزی، زیست‌شناسی عمومی، علوم اجتماعی، مدیریت صنعتی و مدیریت جهانگردی می‌باشد.

وی تصریح کرد: ستون‌های تحکیم پیشرفت و گسترش دانشگاه در سطح شهرستان به نحو بسیار مطلوبی برافراشته شده است و بدون شک شرط تداوم این پیشرفت، تعامل و همکاری مسئولین شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول