اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان پیام‌نور

سرپرست جدید پیام‌نور مرکز سنندج معرفی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید پیام‌نور مرکز سنندج طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و معاونین دانشگاه پیام‌نور کردستان معرفی شد.

سرپرست جدید پیام‌نور مرکز سنندج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کردستان بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج اظهار کرد: رفع محرومیت‌های آموزشی و ارتقای شاخص‌های علمی در سراسر کشور از جمله اهداف تشکیل دانشگاه پیام‌نور بوده است و این مهم در چند سال اخیر به عینه در جای جای ایران اسلامی برای همگان قابل مشاهده است.

ایوب مرادی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان کردستان نیز از ابتدای تأسیس تاکنون با عزمی راسخ و بهره‌مندی از کارکنان و اساتیدی ساعی و تلاشگر برای رفع محرومیت‌های آموزشی در استان تلاش نموده و هم‌اکنون جوانان مرزی‌ترین روستای کردستان همانند مرکز استان از خدمات برابر آموزش عالی بهره‌مند هستند.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کردستان تصریح کرد: وجود مراکز و واحدهای تابعه پیام‌‌نور در نقاط مختلف استان ظرفیت ویژه‌‌‌ای را برای ارتقای شاخص‌‌های فرهنگی و اجتماعی در استان به وجود آورده ‌است که باید با جدیت هرچه تمام‌‌تر از این ظرفیت به وجود آمده برای تعالی و پیشرفت همه‌جانبه استان استفاده کنیم.

مرادی بر حمایت‌ و توجه جدی به توسعه خدمات آموزشی و فرهنگی به جوانان بومی استان با محوریت مراکز آموزش عالی به ویژه مراکز و واحدهای تابعه پیام‌نور کردستان تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کردستان از ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اعتقادی دانشجویان به عنوان اولویت اصلی این دانشگاه نام برد و افزود: ایام مبارک ماه رمضان فرصتی مغتنمی است برای نشر هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی و مبانی انسان‌ساز این کتاب الهی در بین جوانان جامعه و در این میان نیز دانشگاه پیام‌نور کردستان با بیش از 23 هزار دانشجو می‌تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

مرادی در ادامه با تقدیر از خدمات کارکنان و اساتید دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج، اظهار داشت: پیام‌نور مرکز سنندج با بیش از 8 هزار و 700 دانشجو جزو بزرگترین مراکز آموزش عالی استان کردستان به شمار آمده و از قدیمی‌ترین مراکز پیام‌نور در غرب کشور به شمار می‌آید و تاکنون ده‌ها هزار نفر از جوانان کردستانی در این مرکز دانشگاهی مدارج عالی تحصیلی را طی کرده‌اند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از خدمات شهریار سعیدیان تقدیر به عمل آمد و هادی یوسفی به عنوان سرپرست جدید پیام‌نور مرکز سنندج معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول