اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

25 اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در کرمانشاه ارسال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 25 اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در کرمانشاه ارسال شد.

25 اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در کرمانشاه ارسال شد

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش علمی و پژوهشی امام رضا(ع) در آیینه ادبیات عرفانی مهرماه‌ جاری در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این همایش از مجموعه برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که در استان کرمانشاه امسال نیز هم‌چون سنوات گذشته در دو بخش کلی مطالعات تحلیل نظری و مطالعات تبیین ادبی و 26 محور فرعی برگزار می‌شود.

آفتابی با بیان اینکه تاکنون بیش از 25 اثر به دبیر‌خانه همایش رسیده است ابراز امیدواری کرد: که در فرصت باقیمانده علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه رضوی بتوانند مقالات خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: در کنار این همایش مجموعه برنامه‌های جانبی نیز در نظر گرفته شده است که در دهه کرامت و همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه بزرگ پیامک رضوی، نمایشگاه منتخب عکس و خوشنویسی، تجلیل از فعالان مذهبی مساجد که نامشان هم‌نام با امام رضا(ع) است، نمایشگاه کتاب در شهرستان‌های استان و مسابقه حدیث رضوی اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر برنامه اصلی همایش و ارائه مقالات برتر و برنامه‌های جانبی آن، مراسم بزرگداشت برادر بزرگوار امام رضا(ع) نیز در محل مرقد آن بزرگوار در روستای کوسه هجیج شهرستان پاوه برگزار می‌شود.

آفتابی با اشاره به اینکه زندگی ائمه‌اطهار(ع) دارای ابعاد ارزشمند و سیره گرانمایه‌ای است گفت: با الگوپذیری از زندگی این بزرگواران می‌توان چارچوب روابط فردی و اجتماعی مطلوب را ترسیم و آن را به جهانیان عرضه کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول